HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har en massa lediga platser nu så om någon skulle behöva en akut plats i stallet men inte kan pensionera någon just då så är det bara att sälja till mig så säljer jag tillbaka den sen när det finns plats, samma sak om någon skulle vilja göra några extra platser för att raida foundation. Kan inte lova att de blir omskötta dock, men platsen finns!
 
Alltså snacka om otur i genlotteriet... Hade rätt höga förhoppningar på den här, stoet är mamma till Mad Hatter och var nu betäckt med @Murray s fina Rythm of Sound. Så 90, 83, 88 och 1 VG betäckt med 92, 91, 89 och 5 VG blev 88, 82, 88, inget VG men 1 A... O_o

Tror jag behöver göra om den kombinationen, kan ju omöjligt bli värre, liksom. :rofl:
 
Alltså snacka om otur i genlotteriet... Hade rätt höga förhoppningar på den här, stoet är mamma till Mad Hatter och var nu betäckt med @Murray s fina Rythm of Sound. Så 90, 83, 88 och 1 VG betäckt med 92, 91, 89 och 5 VG blev 88, 82, 88, inget VG men 1 A... O_o

Tror jag behöver göra om den kombinationen, kan ju omöjligt bli värre, liksom. :rofl:
Åh nej 🙈
Jag hoppas det betyder att toppen är lika hög som botten är låg sas. Om du vill göra om kan jag ändra nu, om det passar?
 
Och så kom mitt tredje (och sista) föl efter Written Law... Han fick faktiskt ett VG. Och 4 A... :rofl:
 
Vad ska jag med alla dessa fina PRE-hingstar? :arghh:
Nu fick jag en med VG på gallop och G+ canter. 5VG och 5G+. Något lägre GP på 636 men snäppet bättre en båda föräldrarna.
Salomon

Fått en trakhener-hingst med CR-anlag, är den värd att behålla? :confused:
GP706, 4VG 3G+ och 89-92-87 för dressyr.
Whydah

Någon som skulle vilja ha en trak-donna med 88-90-87 för dressyr när hon är avvand? Gin Fizz
 
Vad ska jag med alla dessa fina PRE-hingstar? :arghh:
Nu fick jag en med VG på gallop och G+ canter. 5VG och 5G+. Något lägre GP på 636 men snäppet bättre en båda föräldrarna.
Salomon

Fått en trakhener-hingst med CR-anlag, är den värd att behålla? :confused:
GP706, 4VG 3G+ och 89-92-87 för dressyr.
Whydah

Någon som skulle vilja ha en trak-donna med 88-90-87 för dressyr när hon är avvand? Gin Fizz
Jagjagjag! Gin Fizz alltså... :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 797
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 018
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 485
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 878
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp