HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har jag sålt två hästar, typ inte dåliga, inte bra, bara mediokra små söta pållar. Trodde nästan inte det var möjligt att sälja sådana men faktum är att när jag höjde priset någon tusenlapp i stället för att sätta ut dem på lägsta för att bli av med dem - då blev de sålda! :confused:

Eftersom vi hade datorhaveri på jobbet satte jag mig med mobilen och drog till Afrika för att kolla in market där - och där fanns ju nästan inga hästar! Och vilka låga siffror folk kan vinna en massa dressyrtävlingar på där! Är inte så lite bitter över att man valde Europa.... :banghead: Hoppas verkligen möjligheten att byta kontinent kommer snart så det jämnar ut sig lite. Dottern valde USA, där är konkurrensen också hög men jag slänger ofta in hennes hästar i shower och tävlingar på morgonen när vi vaknar och då händer det att de placerar sig i alla fall.
 
Kan någon snälla tala om för mig att jag INTE behöver en Quarterhingstunge (i längden hingst) med 346 för reining och exteriör 2-9-1 (A på rygg) bara för att han är svart och silver.
https://www.horsereality.com/horses/607584/rein346
Kan någon även berätta att jag INTE behöver en arabhingstunge (i längden hingst) med bara 45 på styrka och exteriör 2-10-0 bara för att han är W3
https://www.horsereality.com/horses/650975/
Kan någon tala om för mig ifall jag behöver en A-T hingstunge med 7 på styrka
https://www.horsereality.com/horses/626518/38foal-doe-626518
Sen vete katten om någon ska berätta att jag är korkad som villhöver arabtösen med 3-7-2 och 56 på styrka eller om jag verkligen behöver henne
https://www.horsereality.com/horses/660959/foal-doe-660959

Synd på A:et annars hade jag gärna velat ha honom också :p Men kan vara något att betäcka med ändå, de silversvarta som finns på stud har inte höga reiningpoäng precis.
 
Här finns ett till jättefint hingstföl som jag inte kan köpa :arghh: rockin39-it
Eller ja, går väl kanske skicka iväg någon, men vad ska jag med så många quarterhingstar till.. Någon annan kanske vill ha? :p
 
Nu spammar jag sorry! Men skulle behöva ditt MB märke, har jobbat 6 dagar förra veckan och har just börjat fixa namn och betäcka ston
Jag kopierar mitt ox märke från hästarnas inforuta, så testa det om du vill sätta tillbaka någons märke . Det borde fungera för det också.
 
Eftersom vi hade datorhaveri på jobbet satte jag mig med mobilen och drog till Afrika för att kolla in market där - och där fanns ju nästan inga hästar! Och vilka låga siffror folk kan vinna en massa dressyrtävlingar på där! Är inte så lite bitter över att man valde Europa.... :banghead: Hoppas verkligen möjligheten att byta kontinent kommer snart så det jämnar ut sig lite. Dottern valde USA, där är konkurrensen också hög men jag slänger ofta in hennes hästar i shower och tävlingar på morgonen när vi vaknar och då händer det att de placerar sig i alla fall.
Tips. Du behöver inte resa för att kolla market i andra världsdelar. Det går att se alla hästar till salu i hela världen via sökfunktionen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 594
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
58 958
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 586
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
57 944
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp