Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Murray
Jag har fått ett par fina ungar efter Moomin, där han lyckats höja GP rätt bra ändå. Typ denna:
https://www.horsereality.com/horses/801190/801190 som av någon anledning fick 381 på eventing. :p
Och denna som hade gjort sig bättre som sto:
https://www.horsereality.com/horses/800496/foal-doe-800496
:p

Har 3 ston som jag gärna testar med honom igen, om det går för sig? :D
Javisst!
Båda är jättefina, vad roligt! Sista fick ju fin confo också. Nu kan jag ju inte stona men jag har sett att en del avkommor fått A på canter och gallop tyvärr. Jag är förvånad hur hårt de två storspelarna inavlar, iaf den ena har lagt honom på flera halvsystrar.
Du får gärna bekräfta att du är inne för båda två har betäckt massor med honom idag så vågar inte lägga upp honom för länge (brukar inte vara så kinkig annars men de kommer ju med typ 10 i stöten :p )
 
Javisst!
Båda är jättefina, vad roligt! Sista fick ju fin confo också. Nu kan jag ju inte stona men jag har sett att en del avkommor fått A på canter och gallop tyvärr. Jag är förvånad hur hårt de två storspelarna inavlar, iaf den ena har lagt honom på flera halvsystrar.
Du får gärna bekräfta att du är inne för båda två har betäckt massor med honom idag så vågar inte lägga upp honom för länge (brukar inte vara så kinkig annars men de kommer ju med typ 10 i stöten :p )

Fick även ett 690-sto med 3VG och 236 i dressyr :D
Men ja, ett par andra var inte riktigt vad jag hoppats på heller. Men vafan, det kan ju lika gärna bero på stona liksom. Ska prova honom på något av mina topp-confoston när de är tomma nästa gång och se hur det faller ut. :D
Trist att de inavlar så. :( De brukade väl vara hårdare på det? Tog väl fart igen antar jag med stoet som fick 715? :D
Men jag är inne nu-nu :D
 
Fick även ett 690-sto med 3VG och 236 i dressyr :D
Men ja, ett par andra var inte riktigt vad jag hoppats på heller. Men vafan, det kan ju lika gärna bero på stona liksom. Ska prova honom på något av mina topp-confoston när de är tomma nästa gång och se hur det faller ut. :D
Trist att de inavlar så. :( De brukade väl vara hårdare på det? Tog väl fart igen antar jag med stoet som fick 715? :D
Men jag är inne nu-nu :D
Såg att en av dem skickat en del till Gisela direkt tyvärr. Har hunnit kika på en del avkommor och det är blandad kompott men så är det väl iof alltid kanske, behöver ett antal försök innan man får de man vill ha.
Jag har ingen aning hur de resonerar kring inavel men blev som sagt förvånad över att flera ston var halsyskon till honom.
 
Jag kommer sluta med horsereality då jag snart ska kombinera skolan/familjeliv med sommarjobb. Det kommer inte finnas tid.
Jag föder enbart upp camargue, men de är BRA. De ligger högt i GP och confo även om det inte når hela vägen fram till fina VG.

Är sällan på bukefalos så pma mig på HR. Skryter om min bästa hingst som är one of a kind, @Laa har första tjing på honom då hon hjälpt mig att nå proven.
https://www.horsereality.com/horses/575727/3vs-gargamel-i625-prov

Kommer logga in på HR lite sporadiskt under de närmaste dagarna.
 
Jag tyckte 5FT var billigt redan så det delar jag gärna med mig av :laugh: Superfin hingst för den delen!
Det är @Iamia s alster :)

Funderar på att lägga honom på bara DP (förutom för bukefalister såklart). Det var någon igår som betäckte hela sitt stall. Typ 600 000 hrc smack in på kontot. Trevligt förvisso, men insåg nog inte hur bra han var. Det är väl få hopphingstar med bra index som inte ligger på enbart DP.
 
Det är @Iamia s alster :)

Funderar på att lägga honom på bara DP (förutom för bukefalister såklart). Det var någon igår som betäckte hela sitt stall. Typ 600 000 hrc smack in på kontot. Trevligt förvisso, men insåg nog inte hur bra han var. Det är väl få hopphingstar med bra index som inte ligger på enbart DP.
:eek: 600000?? Och här tyckte jag den personen som använde min Huracan 15 gånger på en halvtimme var extrem :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 769
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 932
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 438
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
61 943
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp