Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men nu måste jag få skryta lite! För er som inte vet så ligger gypsy ganska lågt i GP och det är få hästar som får champion i något alls i breeders advice.
Oftast kommer dom inte över 600 i GP så varje gång det händer känns det som att vinna på lotto. Typ.
Kolla in den här skrällen!! 😃😍

Grattis! Och de är ju så söta också.
 
Men nu måste jag få skryta lite! För er som inte vet så ligger gypsy ganska lågt i GP och det är få hästar som får champion i något alls i breeders advice.
Oftast kommer dom inte över 600 i GP så varje gång det händer känns det som att vinna på lotto. Typ.
Kolla in den här skrällen!! 😃😍
Wow! Det borde vara rekord väl?!
 
Ingen lycka med Mad Hatter-hingsten tyvärr @Iamia. Är fast på flygplatsen så kan inte testa för SW1, men han fick så låga siffror att han kommer förtidspensioneras oavsett (84 dressyr och 77 hoppning). Dessutom ett A på canter.

MEN ett VG på hindquarters. Score ;)
Attans! :arghh: Men det ser nog ut som en SW1-bläs...
 
Har vi några andra bukehingstar med G+ på canter utöver Echo? Börjar känna mig lite tjatig :o och mina avkommor får något enformig härstamning.

Tar även tacksamt emot tips på hingstar utanför Buke (sneglar på @Murray med listorna). Kollar hos AlmostSane nu men hens har massa A:n i confon..

Har tydligen en svag länk hos mina ston...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 705
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 660
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 286
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
61 678
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp