Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jäklar vilken tur ändå att du trots felaktigt ingågnsvärde ändå fick tag i Rabicanon. Det som retar mig en aning är att han kunde varit min om jag inte gett upp rabicanoavlen på .com men beslutet var övervägt och jag är glad att du tog över stona :)

Fatta vad Deloryn ska ha skrattat.

Jag letade ju bara inavlade föl så det var verkligen tur. :o
Ja jag klagar ju inte :angel: Tur hon inte hamnade hos Gisela iaf. Jag skulle gärna vilja ha en bärare efter henne som inte är inavlad först, om du skulle vilja ha tillbaka henne?
 
Jag letade ju bara inavlade föl så det var verkligen tur. :o
Ja jag klagar ju inte :angel: Tur hon inte hamnade hos Gisela iaf. Jag skulle gärna vilja ha en bärare efter henne som inte är inavlad först, om du skulle vilja ha tillbaka henne?
Nej nej behåll henne du. Vill jag ta upp igen så kan jag skaffa en annan
 
Sörjer lite att min Haydars mamma (4 VG Aytaç-sto) är pensionerad, tror hon varit hos både @Trott och @inverterad ?

Nu har jag inget Aytaç-sto, men en hingst och så då Haydar där hon är mormor. Och så avkommor till dem sen...
 
Är det bara för mig det ser ut såhär på Foundationen? Ett frieserföl verkar ha fallit ur ledet. Skärmavbild 2019-05-22 kl. 14.04.23.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 594
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
58 954
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 584
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
61 017
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp