Horsereality XIII

Nu har jag ett dilemma. Fick mitt första knabbeföl för några dagar sen. Han fick hela fyra VG, men rätt lågt GP (725). Hade ställt mig in på att göra mig av med honom för att jag vill ha högre GP hos hingstarna, men på sin andra utställning drog han nu till med över 85 poäng... Dålig koll på var de högsta ligger, visserligen, men de flesta jag sett på den confonivån har under 700 i GP, så då har han ju rätt högt i jämförelse... Nån med koll på hur det ser ut bland likvärdiga hingstar?
 
Nu har jag åtminstone plats för sex hästar till i stallet så om någon skulle känna sig generös och kunna avvara ett trevligt sto till mig för schysst pris skulle jag inte misstycka. Trak, Old och islänning ska jag försöka begränsa mig till :D

veracious heter jag i spelet!
 
Nu har jag åtminstone plats för sex hästar till i stallet så om någon skulle känna sig generös och kunna avvara ett trevligt sto till mig för schysst pris skulle jag inte misstycka. Trak, Old och islänning ska jag försöka begränsa mig till :D

veracious heter jag i spelet!
Jag har det här islandsstoet jag kan avvara, vuxen och dräktig. GP 616 och 3 VG. Skimmel född svart, så lite "tråkig" färg men rätt bra häst. Betäckt med hingst med lite lägre GP, 602, 8 VG och betydligt roligare färg; gul, dubbelsilver och splash. :) Okänt föl på fölet ännu, hon kommer kunna ultraljudas vid 16 idag.
https://www.horsereality.com/horses/652882/isold-fra-heimdall

Sen ett par trakehners:
Ettårigt sto, GP 712, 88-83-90 för dressyr, 1 VG. 399 för hoppning. Bara att välja vilken av grenarna, hon skulle stå sig okej även i Europa, men där hade jag valt hoppning för att det är hårdare konkurrens med bättre hästar i dressyr, men i Asien lär du kunna välja vilket som. :D
Brun med stjärn och fyra vita strupor, men bara enkel uppsättning av både E och A så hon kan ge både fux och svarta föl.
https://www.horsereality.com/horses/850307/lily-of-the-valley

1,5-årigt sto. GP 700, 87-88-88 för dressyr, 12 G. Fux.
https://www.horsereality.com/horses/817021/wallflower

Ska kika bland mina tävlingshästar också, vad jag har att avvara där. :)
 
a9ccd8601.png

Upptäckte precis att Amyr är sabiano :eek: inte lätt att se när han är CRCR :angel:
 
@Murray nu har det blivit nått konstigt i kalkylen, när jag klistrar in Fahal Alkhayl's breeders advise ändras inte två av rutorna till G+ utan det står bara siffror. Jag har provat flera gånger...
https://www.horsereality.com/horses/638078/fahal-alkhayl-rac319Visa bifogad fil 31458
Det ska vara så, enligt Noukie. Hen förklara mer i tråden i forumet. Det handlar om att neck och shoulders är sammankopplade och man väljer att bara visa intervallet bakom så att scores ska bli rätt. Så inget konstigt alltså 😊
 
Det ska vara så, enligt Noukie. Hen förklara mer i tråden i forumet. Det handlar om att neck och shoulders är sammankopplade och man väljer att bara visa intervallet bakom så att scores ska bli rätt. Så inget konstigt alltså 😊
Aha, okej. Jag har inte läst den tråden ska erkännas :o Jagkänner mig så korkad när det kommer till excel :rofl:
 

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 796
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 482
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 861
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
62 016
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp