Bukefalos 28 år!

Horsereality XIII

Förresten, en upprepning av en fråga jag ställt förut. Föl efter synlig bärare (rabicano) som själva inte blir synlig rabicano är alltid rab/n? Dom har alltid den genen med sig? Måste bara dubbelkolla innan jag lägger in ej synliga rabis.
 
Förresten, en upprepning av en fråga jag ställt förut. Föl efter synlig bärare (rabicano) som själva inte blir synlig rabicano är alltid rab/n? Dom har alltid den genen med sig? Måste bara dubbelkolla innan jag lägger in ej synliga rabis.
ja de blir alltid bärare av genen
 
För mig betyder inte DC någonting egentligen. Var han DC i afrika mitt i natten med endast tio hästar från den ägaren varav de flesta var både halta och lytta eller var han DC i Europa i en klass med fyrahundra hästar?
Visserligen, men många av oss är bosatta i Europa. Jag har lagt upp på prov och så är det som vanligt frivilligt om man vill fylla i eller inte. Kanske finns någon här som avlar mer för confo som det intresserar :)
 
Jag kommer inte lägga in generationer på mina hästar, helt enkelt för att jag är kass att hålla ordning på hur det är. Vill någon göra det så är det välkommet :)
 
Visserligen, men många av oss är bosatta i Europa. Jag har lagt upp på prov och så är det som vanligt frivilligt om man vill fylla i eller inte. Kanske finns någon här som avlar mer för confo som det intresserar :)
Jag tycker det är intressant! Har hästen en enda så kan det ju vara tur, men många känns lite som en confo-kvalitetsstämpel. Självklart få man kolla efter var hingsten bor också, men i stort alltså. :)

Jag har inte provat att seriöst hitta en annan app än googles för att kunna använda sheetet. Vill verkligen inte skapa nåt google account bara för det... :o Som det är nu så kan jag alltså inte ens lägga in länkar till mina hingstar.
 
Jag tycker det är intressant! Har hästen en enda så kan det ju vara tur, men många känns lite som en confo-kvalitetsstämpel. Självklart få man kolla efter var hingsten bor också, men i stort alltså. :)

Jag har inte provat att seriöst hitta en annan app än googles för att kunna använda sheetet. Vill verkligen inte skapa nåt google account bara för det... :o Som det är nu så kan jag alltså inte ens lägga in länkar till mina hingstar.
Äh, förr eller senare behöver du ju sälja din själ till Google ändå, bara att riva av plåstret. :D
 
Nä, bättre att bara sälja sin själ till Apple... :angel:

Nä, men lite mer seriöst; ett google-konto att bara använda till den appen skadar väl inte? Du måste ju inte använda det inlogget på annat håll.
Det är en heeeeelt annan sak! :angel: Men där får jag ju något för det iallafall! ;)

Njae. Är inte jättesugen. Men vi får se. :p
 
Fått en ny bärare av rab. Men är han sabino också? Tänkte på strumpan bak.
Screenshot_20190616-093721.jpg
 

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 953
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 881
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 626
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
63 031
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Flämtningar
  • Uppfödare som slutat svara

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp