Horsereality XIII

Just nu känns det bara som om jag står och stampar. Det blir egentligen inga framsteg utan jag tillverkar hästar som är helt ok men egentligen inte bättre än föräldrarna. Om någon någongång blir lite bättre så smyger det sig in något irriterande A exteriört. Hoppades så på den här A-T tösen men känner mest att hon väl blev ok men inte mer än så.
https://www.horsereality.com/horses/944450/foal-doe-944450
 
Just nu känns det bara som om jag står och stampar. Det blir egentligen inga framsteg utan jag tillverkar hästar som är helt ok men egentligen inte bättre än föräldrarna. Om någon någongång blir lite bättre så smyger det sig in något irriterande A exteriört. Hoppades så på den här A-T tösen men känner mest att hon väl blev ok men inte mer än så.
https://www.horsereality.com/horses/944450/foal-doe-944450
Känner igen det där. Har skickat iväg många föl (även ston) som egentligen är okej, men sämre än föräldrarna...
 
Glad att se att ni är flera som börjat lägga in hingstar! :)
Jag har börjat lägga upp flikar för fler raser (arab och trak), feel free att duplicera den tomma kopian för andra raser också :)
 
Kära nån, jag ska försöka mig på dokumentet nu :nailbiting: jag är inte van vid den där tabellen som man ska använda för att räkna ... mitt eget dokument räknar ju åt mig på mitt sätt :rofl:
 
Glad att se att ni är flera som börjat lägga in hingstar! :)
Jag har börjat lägga upp flikar för fler raser (arab och trak), feel free att duplicera den tomma kopian för andra raser också :)
Om jag ska ta mustangerna också ... oh lord. Jag kommer behöva en hel dag åt det. Tur att min semester börjar snart :rofl:
 

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 796
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 482
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 861
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
62 016
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp