Horsereality XIII

Du ångrar det du senaste gjorde, oavsett flik. Du behöver inte bry dig om att fixa det egentligen. Om du verkligen vill kan du kopiera från den låsta kopian 😊
Men nä, när jag var färdig med en häst så tänkte jag ändra tillbaka och kollade om det gick att bara ångra det senaste jag gjorde. Men då ångrades det jag gjorde med hästen 😅
 
Jag försöker avgöra vilka hingstar som ska in och vilka inte :cautious: och inser, ha!, att jag har för många hästar.

(Som om jag inte visste det förut ....)
 
Är det okej att lägga in föl? De är inte uppvuxna än men tänker att de kan vara värda en titt inför framtiden.
 
Skriv gärna under commenta eller visa på något annat sätt att de är föl så att man ser det direkt i dokumentet 😊
Eller kanske annan färg på texten på namnet.
Jag har lagt en klargrön färg på rutan med namnet (hade röd först men kom på att det passar kanske bättre om någon häst har dött eller liknande) plus (f) innan namnet för att visa att det är ett föl.
 
Det är mitt första sto som blir Proven :cautious: Hur unga är dina ston som blir Proven egentligen?? :eek::rofl:
Haha jag bara retades :p Jag har bara ett sto som är proven, hon är 17 nu, och fått 12 föl, 6 av dom hos mig... Så gissar att hon blev proven nån gång runt 12-14 år kanske?
 
Jag har lagt till några fler raser, Brabant, mustang, klabbe och knabbe. Om man märker att det är mycket folk inne och grejar samtidigt, går det ju att göra en tillfällig kopia av "past info" fliken, och döpa den till sitt användarnamn, och när man är klar raderar man den? Då behöver man inte vara rädd för att sabba någon annans arbete :)
 
@Murray - Jag se fick se att en av mina hingstar fick VG-, ingen färg och verkar inte räknas med under antalen VG eller G. Gjorde jag något fel tro?

Edit: Rad 42, A-T
 
Jag har lagt till några fler raser, Brabant, mustang, klabbe och knabbe. Om man märker att det är mycket folk inne och grejar samtidigt, går det ju att göra en tillfällig kopia av "past info" fliken, och döpa den till sitt användarnamn, och när man är klar raderar man den? Då behöver man inte vara rädd för att sabba någon annans arbete :)
Härligt :D Snyggt jobbat.
Topp, skrev in det i info-fliken också.
 

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 757
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 416
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 746
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
61 916
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp