Horsereality XIII

Det har varit endel tjat från en grupp om att visa tagline. Jag kan konstatera att det blev ännu rörigare än jag trodde när jag såg förslaget

Jag skulle vilja att man kunde se ras på andras hästar i resultatlistorna. Tycker det är intressant att se stamtavla på hästar som vinner mycket (och som inte är kända Bukehästar) men det är tröttsamt att klicka runt och leta efter raserna man är intresserad av.
 
Kul :) jag tar ner henne från market så länge så kan du väl hojta när du har plats? Eller föredrar du att jag lägger henne på en veckas trade?
Du kan lägga henne på en veckas trade så köper jag henne så snabbt jag har en ledig plats. Ska försöka rensa/köpa boxar under morgondagen är tanken.
 

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 798
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 488
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 945
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
62 051
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp