Horsereality XIII

Nu förstår jag varför vissa vill ha nya foundationhästar, antar främst dom som satsar på NIB, dom kallar det inavel även om en häst är 50 generationer bak i stammen.
 
@Gabby_Ossi nu är jag inne igen men misstänker att du tagit natten. Klockan blev visst rätt mycket (men jag lurade SMHI och fick in mitt nästan torra hö under tak innan regnet kom :devil:)
 
Var så knäckt tidigare idag över mina hopplösa hingstföl antingen blir de dåliga GPmässigt eller så är exteriören skräp. Hade en unge från en märr med 325 för distans och en hingst med 317 som blev 312 :/
Nu ultraljudade jag en hel drös med hästar
31693

:banana::banana::banana:
Hoppas hoppas på den där hingsten u Alisma
 
@Gabby_Ossi nu är jag inne igen men misstänker att du tagit natten. Klockan blev visst rätt mycket (men jag lurade SMHI och fick in mitt nästan torra hö under tak innan regnet kom :devil:)

Ja jag sov :p (men vaknade till senare av åska och ösregn, och vi skulle pressa höet idag :down:)

Men det har inte varit någon rusning ändån så satte ett lite högre Hrc-pris som får vara nu över dagen!
 
Åh Casmara som jag köpt av @Mulles_matte fortsätter lämna föl med superGP för dressyr. Nu en hingst med 91,90,92. Tyvärr tyvärr A på både ca och gallop :/ hade han varit sto hade jag nog behållt ändå.

Om nån vill ta över Casmara så hojta. Bukepris. Hon lämnar mkt fina föl men lite svaga i gallop o canter så man bör välja hingst med omsorg. Hon går även bra på tävling
 
Jag orkar inte hålla på att grooma alla hästar :( Så tråkigt!!!
Jag håller med! Det var den tristessen som fått mig att ta ett speluppehåll några veckor. När alla var groomade och tränade så hade jag slut tid och iddes inte spela spelet.. 🙄

Men så hittade jag tillbaks i förrgår. Och groomar för jag trodde jag måste men blev glatt överraskad att det inte krävdes. Hann vara glad i en dag! 🤷‍♀️:banghead:
 

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 798
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 488
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 945
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
62 051
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp