Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ett oldie föl med 306 i hoppning, hon slår knappt min sämsta trakehnare i hoppninh :cautious:
306 är rätt lågt. Mina ligger på 360-375 och jag tycker att mina fått svårare att ta placeringar nu och inser att de ligger nog lite lägre än många här har avlat för, men jag åldrar i princip aldrig mina och spelar när jag har lust vilket gör att allt tar lite längre tid. Förut hade jag ett par som låg kring 340-350 som ofta placerade sig.
 
Jag sörjer mina oldies :arghh: speciellt de som är bra bland mina, de når ju inte upp till trakehnarnas nivå så är det ens någon mening med att ha dem kvar?

Jag har endast två oldies som slår min enda trakehnare i eventing (som inte är en kanonhäst direkt) 😅 alla andra trakehnare i alla andra grenar slår alla mina oldies.

Jag tycker eventing är så random så jag kör hoppning med mina oldies. Jag har nio hästar för närvarande som tävlar i hoppning och bara två av dem är trakehnare, resten oldies och de placerar sig en hel del i Europa.
 
Alltså det har hänt flera ggr nu att jag anmäler hästar till tävling, pengar dras men sen finns de inte med i resultatlistan. Kan inte posta i forum från mobilen vilket är typ allt jag spelar på dessa dagar men jag såg att nån annan postat så jag hoppas nåt händer snart.

Det är ju mycket pengar som försvinner om det bara är 2 av 6 anmälda hästar som faktiskt tävlar om dagarna.

Tror bara jag sett problemet i hoppningen.
 
Äh, hittade en halvbra hopphingst med bra confo som inte kostade skjortan och så hade jag plötsligt betäckt ett sto som var marked for retirement 😑
 
Jag tyckte inte att det kändes svårt att dra ner på antalet hästar men senaste dagarna nu har jag fått en massa mustangföl med GP715-720 och ett eller två VG som jag vill spara, så nu känner jag mig som en bortskämd femåring som sitter på golvet och skriker "jag vill inte!!" :laugh:

Jag har sparat en del DP men det känns så tråkigt att slösa bort allt på stallplatser när de är så himla dyra. Om det var typ halva priset hade jag nog inte tvekat, men nu blir jag snål..
 
@Mumfie Jag funderar också på om man borde spara DP för tillfället. Just nu är det ju mycket diskussioner om pastures och priser. Blir det någon förändring eller att dom faktiskt lägger in pastures/flexcap i samband med denna hardcap så kan det ju vara värt att spara tills dess?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 732
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 380
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 874
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 701
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp