Bukefalos 28 år!

Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äsch, två föl nu på morgonen. En arab och en trakehner. Båda var hingstar men hoppades ändå på pangföl för stona är ganska bra. Så lyckades bägge klämma in ett varsitt A på canter :(
 
@Murray - jag har två damer som skulle vilja träffa Vibration och Inioluwa om det går för sig :)

EDIT: Stryck Inioluwa... Det blev lite mycket Idionyx där ;)
 
Någon som har koll på Norman cob hingstar som har G+ på galopp och canter?
Vet att @Meibla har en med G+ på galopp men jag har inte hittat någon med det på canter ännu.
 
Men suck! Tänkte just säga att jag har ett sto som envisas med att nedärva sina A på canter och galopp till alla sina föl oavsett hingst, men det stämmer inte. @Murray s Vision gav ju föl utan A :arghh: Jag skulle kollat innan jag betäckte om med annan hingst. Hade velat prova Buta nu... Hoppas hon kastar:cautious:
 
Men suck! Tänkte just säga att jag har ett sto som envisas med att nedärva sina A på canter och galopp till alla sina föl oavsett hingst, men det stämmer inte. @Murray s Vision gav ju föl utan A :arghh: Jag skulle kollat innan jag betäckte om med annan hingst. Hade velat prova Buta nu... Hoppas hon kastar:cautious:
Haha aj då, du får hojta till sen.
 
Någon som har koll på Norman cob hingstar som har G+ på galopp och canter?
Vet att @Meibla har en med G+ på galopp men jag har inte hittat någon med det på canter ännu.
Finns det ens nån med G+ på canter? Har inte sett en enda. Gick igenom alla jag skickat till Gisela, men där fanns ingen heller. Däremot en med till med G+ på galoppen 🙈
 
Yes! Ett till sto på GP750!
33231
 
Men hallå det där ska ju inte kunna ske :idea: har varit helt övertygad om att vita tecken på frieser är recessivt, och det här fölet är en "utavling" med en pappa som inte ska bära på vita tecken O_o...
Men åååååh vad det här rörde till det :rofl:
33232
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 138
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 656
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 626
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 442
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp