Bukefalos 28 år!

Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
4 föl idag och inget av dem värda att behålla. De två mustangfölen hade jag verkligen höga förhoppningar om men det blev bara skräp.
Vad sägs om 682+ 694 = 661?
Ett welsh och ett arabföl lär också hamna hos Gisela utan att passera marknaden :banghead:
 
Jag har blivit sjukt ovillig att lägga upp något på marknaden på sistone... Dels för att det säljer så dåligt men också för att när jag väl får föl som är bra, men kanske inte bra nog för att stanna, så vill jag inte dela med mig :devil:

Många är ju efter bukehingstar som egentligen kostar rätt mycket och då vill jag liksom inte att någon annan ska få ett hyfsat föl för 5000-10 000. Eller om jag betäckt med utomstående hingst så ligger studfee inte sällan mellan 20 000-50 000 och några sådana summor kan jag ju bara glömma att sälja fölen för.

(Det här gäller såklart inte bukefalister. Ni får gärna ta över hästarna gratis.)
 
Jag har blivit sjukt ovillig att lägga upp något på marknaden på sistone... Dels för att det säljer så dåligt men också för att när jag väl får föl som är bra, men kanske inte bra nog för att stanna, så vill jag inte dela med mig :devil:

Många är ju efter bukehingstar som egentligen kostar rätt mycket och då vill jag liksom inte att någon annan ska få ett hyfsat föl för 5000-10 000. Eller om jag betäckt med utomstående hingst så ligger studfee inte sällan mellan 20 000-50 000 och några sådana summor kan jag ju bara glömma att sälja fölen för.

(Det här gäller såklart inte bukefalister. Ni får gärna ta över hästarna gratis.)
Så tänker jag också.
 
Jag har också slutat lägga upp föl på market, när det gäller mustang och Exmoor. Aldrig att jag skänker iväg mina Mustanungar med GP710-715 till ett struntpris när jag arbetat så hårt för dem! Vägrar ha dåligt samvete för det dessutom :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 002
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 067
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 994
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 845
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp