Horsereality XVI

Yes! Är du kvar?

Kl
@Iamia Denna welsh-flicka var inte så tokig efter Melysion :D
Får jag pröva igen och hoppas på utan A på galopp?
Ariannu


Jag tror fö att jag fått en ny häst som kan titulera sig som stallet sötaste/finaste/vackraste häst.
Häromdagen var hon vanlig flax men visade sig vara både flax och lever :love:
Visa bifogad fil 35224
Kanske inte helt otippat med tanke på att farmor är lever och har HPA som morfar.
https://www.horsereality.com/horses/1000619/pili-pala-flax
Men sjukt läcker blev hon :love:
Nu är jag? :)
 
Hann nästan inte spela alls förra veckan så nu har jag hur många föl som helst att gå igenom, en drös ston jag måste välja hingstar till och typ 20 hästar för mycket. Stöööön.
 
Varit borta i några dagar och nu är det totalkaos i stallet. Hur många föl som helst och så klart lika många ston som inte betäckts om.

@Murray, skulle det gå bra med 3 besök hos Eloy? :)
 

Liknande trådar

  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 415
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
62 969
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 913
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 745
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp