Hundsnack och uppdatering del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gissa vart höglöpstiken bor? :D
 

Bifogade filer

  • 20180503_125037.jpg
    20180503_125037.jpg
    235 KB · Visningar: 164
Effie har kommit in i en liten ond cirkel. Hon blev tyvärr rejält skrämd av en man i stallet. Tog sin lilla tid innan hon vågade sig fra och hälsa (nu dissar hon honom totalt men hon har koll på vad han gör)

Nu på jobbet när hon ligger och vilar och det kommer kunder reagerar hon med att morra och gå och kika på vad det är för några som kommer in. Kunderna bryr sig inte om henne för hon slutar morra så fort hon ser dom.

Får hålla lite koll så det inte blir värre känner jag
Fan vad tråkigt,hoppas det går över,dom är ju lite si o så just nu i denna äldern o första löpet borde vara på G.
 
Våra är glupska och hinner inte fundera på vad de får :D först kastar man ett par frolic och sen en tablett - ingen hinner fundera på om det var en tablett. Bäst att äta när det erbjuds ;)
Han är glupsk i vanliga fall och funderar aldrig men nu spottade han ut och vägrade ta den igen. Så stoppade ner den och fick han att svälja :p Men blir alltid så nojig om det står tuggtablett och den inte tuggades :o Borde inte vara ett problem då alltså :)
 
Ååååh så surt när man beställt ett paket och när det väl kommer så är det felleverans med fel färg på spårlinan och fel antal kampduttar mot vad som står på följesedeln :arghh::arghh::arghh:!

Har mailat kundservice på företaget och hoppas att det löser sig snabbt och smidigt, jag vill ju ha min nya spårlina ASAP :p!
 
Ååååh så surt när man beställt ett paket och när det väl kommer så är det felleverans med fel färg på spårlinan och fel antal kampduttar mot vad som står på följesedeln :arghh::arghh::arghh:!

Har mailat kundservice på företaget och hoppas att det löser sig snabbt och smidigt, jag vill ju ha min nya spårlina ASAP :p!

Låt mig gissa... den var inte rosa? :angel: :D
 
Fattar inte varför Bravecto och NexGard måste vara så himla stora :eek: får knappt i mina hundar det. Att den kräsna inte vill ha är väl en sak men när den matglade vägrar äta, gaaah. Fick i han tillslut men den blev inte tuggad..hoppas det funkar att svälja en tuggtablett hel..

Bravecto ses som godis här. Första gången vi gav det tyckte ena tiken att det var så mumsigt att hon försökte norpa åt sig den tomma plastkapseln och äta den med :D
 
Planen var att träna agility på klubben ikväll men vi får nog nöja oss med promenad då det regnat hela eftermiddagen :(. Inga problem att träna i regn men agilityplanen är redan rätt lerig och vi vill inte stampa runt där och riva upp den när det är såhär blött. Hoppas på uppehåll och att det mirakulöst hinner torka upp på nån timme men det känns just nu rätt osannolikt..
 
Eh, nu blev det väl lite fel... Har fått reklambrev från Svedea med erbjudande om jakthundsförsäkring till min Västgötaspets??? Kollar de inte vilka raser de skickar till? Nog för att Eski gärna vill sätta efter hjortarna, men jag kan nästintill garantera att han skulle vara helt oduglig som jakthund.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
790
· Visningar
41 517
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 484
Senast: Lingon
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 564

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp