Hur beställer ni på pizzerian?

Bruktar nått befintligt, sen blir nästan obefintlig med pizza för mig här i Oxelösund inte hittat någon än som är bra enligt mig :rofl:


Men nere hos mamma tar alltid en Ciao Ciao (Fläskfile, lök, vitlök och champinjoner), får som oftats ta minus svamp för samblans champinjoner älskar flesta pizzerior ha på :meh:
 
Äter nästan aldrig pizza. Jag tycker egentligen att det är gott, men köttet lever sällan upp till mina krav på djurhållning så då är man hänvisad till de vegetariska alternativen som brukar vara lite småtrista. Jag brukar piffa upp dem med en burk bea.
Rent smakmässigt gillar jag egentligen allt utom de där läskiga stavarna som går under benämningen skinka. :yuck:

Jag tillhör i övrigt teamet som gillar frukt på pizza (beroende på övriga pålägg, såklart). Varm banan är lite halvskumt, men ananas är gott. Bäst är dock hemgjord pizza bianco med päron och blåmögelost, och så toppar man med ruccola och rostade nötter vid servering..:love:
 
Jag älskar pizza. Har en favoritpizzeria.

Beställer alltid samma, en Iraj utan köttfärs med ruccola istället.
(Tomatsås, Ost, Köttfärs, Lök, Jalapeno, Färsk vitlök, Tomater, Cayennepeppar, Orientdressing)

De kan mitt namn och brukar avsluta min mening innan jag hinner göra det 😂😂
Vad har du istället för köttfärs?
 
Brukar köra specialare då jag är kräsen vad gäller snabbmat. Nu äter jag keto så då blir det LCHF pizza. Alltså pizza med sallad utan en brödbotten. Det funkar fruktansvärt bra faktiskt 😁

Om jag skall få välja i vanliga fall så kör jag alltid på surdegspizza som är stenugnsbakat.
 
Brukar köra specialare då jag är kräsen vad gäller snabbmat. Nu äter jag keto så då blir det LCHF pizza. Alltså pizza med sallad utan en brödbotten. Det funkar fruktansvärt bra faktiskt 😁

Om jag skall få välja i vanliga fall så kör jag alltid på surdegspizza som är stenugnsbakat.
Va? Förklara mer! Hur gräddas pizzan utan botten? 🤔
 

Liknande trådar

Mat Om drygt en vecka åker jag på min mycket efterlängtade semester till Paris. Jag söker tips på restauranger/krogar som serverar god och...
Svar
11
· Visningar
1 154
Senast: annersia
·
Kropp & Själ Jag reflekterar lite kring hur trender går och har växlat fram och tillbaka kring kost och vår syn på kost, hälsa och vad som är...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
12 859
Äldre Jag brukar försöka äta bra mat, för mig innebär det mycket grönsaker, oprocessad mat och undvika alltför mycket vitt mjöl (min mage...
2
Svar
24
· Visningar
2 177
Senast: nickan1
·
Äldre Mästerkockar (och annat kreativt köksfolk) - jag behöver hjälp med lunchlådan :) Jag äter nästan uteslutande sallad till lunch, och...
Svar
18
· Visningar
1 855
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Jaktgolden eller jaktlabrador?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp