Bukefalos 28 år!

Hur finner man modet att anmäla någon?

Men åh :cry: Jag är aldrig inne på den här delen av forumet längre så jag har aldrig sett den här tråden. Finaste Jen. Det är helt sjukt vilken värld vi lever i. Som om du inte haft det jävligt nog? Jag väljer att bara skriva om detta här, för jag gissar att du bara går in i den här tråden när du verkligen orkar. Man du vet vart jag finns om du vill prata om vad som helst:heart
 

Nä nåt annat ställe. Nåt som hade mest bara sånt.

Defence id+ heter den. Innehåller mentol, lila färg och uv-färg. Googlar man namnet finns flera ställen som säljer, inkl Clas Ohlson. Dock osäker på de nya om det är lila uvfärg eller lila färg och uv färg. Min färgar synligt för ögat med. Att jag valde den var bte för lång hållbarhet och att man kan provspraya med den.

Dock aldrig behövt använda den skarpt.
 

Bifogade filer

  • IMG_20200211_171843.jpg
    IMG_20200211_171843.jpg
    163,5 KB · Visningar: 12
Jag är inte så himla bra på att stötta så här i skrift, men jag är en :devil: på att organisera, och jag vet att det finns många här som vill hjälpa. Så om du vill så ordnar jag med Bukes hjälp matkassar, presentkort på mataffär eller vad du själv tycker blir bäst. Det enda du behöver göra är att säga ja, om det är okej med dig. :heart
Om det ska swishas tar jag gärna nummer i PM och skickar ett bidrag.
Klart du måste ha lite mat i magen @Jen80 . Finns rätt mycket i frysdisken att välja på numera.
 
Hej alla ❤ .
Ni är så jäkla underbara, jag finner inte ord!!! Jag är pytteliten i maten ska jag kanske säga, jag är en sån som äter max en gång om dagen. .

Jag har loggat in ett par gånger idag men loggat ut direkt igen för jag har inte orkat svara. Skäms lite men orken är verkligen inte stor.. Jag har försökt undvika att gråta ögonen ur mig idag och har mest umgåtts med min älskade häst :love:.

Kram på er!
 
Hej alla ❤ .
Ni är så jäkla underbara, jag finner inte ord!!! Jag är pytteliten i maten ska jag kanske säga, jag är en sån som äter max en gång om dagen. .

Jag har loggat in ett par gånger idag men loggat ut direkt igen för jag har inte orkat svara. Skäms lite men orken är verkligen inte stor.. Jag har försökt undvika att gråta ögonen ur mig idag och har mest umgåtts med min älskade häst :love:.

Kram på er!

Kram på dig :heart

Du behöver inte svara, du ska fokusera på att må bättre :love:
 
Hej alla ❤ .
Ni är så jäkla underbara, jag finner inte ord!!! Jag är pytteliten i maten ska jag kanske säga, jag är en sån som äter max en gång om dagen. .

Jag har loggat in ett par gånger idag men loggat ut direkt igen för jag har inte orkat svara. Skäms lite men orken är verkligen inte stor.. Jag har försökt undvika att gråta ögonen ur mig idag och har mest umgåtts med min älskade häst :love:.

Kram på er!
Lägg orken på hästen, inte på att svara oss, vi förstår ❤️
 
Jag är inte så himla bra på att stötta så här i skrift, men jag är en :devil: på att organisera, och jag vet att det finns många här som vill hjälpa. Så om du vill så ordnar jag med Bukes hjälp matkassar, presentkort på mataffär eller vad du själv tycker blir bäst. Det enda du behöver göra är att säga ja, om det är okej med dig. :heart
Trissa, jag vet inte hur man skickar PM här. Kan du PMa mig med telefonnr till swish?
Jen80, om jag bara kunde göra mer än att bidra med en slant. Styrkekram!
 
Har följt tråden i tysthet!
Så som du har det ska man verkligen inte behöva leva. Hoppas han åker dit och du snart kan få lugn.
Hittade en försvarsspray på Clas Ohlson både med färg och bluetooth för att larma vänner och den finns i webbshoppen så du behöver inte gå ut.
Försvarsspray Plegium GENIE Smart

Styrkekram!
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 693
Senast: Imna
·
Relationer Hej, jag skriver under anonymt nick på grund av ett mycket personligt problem. Jag skulle verkligen behöva era råd kring hur jag och min...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
12 414
Senast: Anonym_85
·
Relationer Van bukefalist som känner ett behov av att gömma sig bakom anonymt nick. En hel del personliga detaljer så den som eventuellt listar ut...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
14 965
Skola & Jobb Hej, anonymt nick idag. Jag arbetar som chef på ett företag. Vi tillhör en stor koncern med huvudkontor och HR avdelning i en annan...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
12 759
Senast: FannyN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp