Hur finner man modet att anmäla någon?

Kära vän
Du får komma hit
Jag lovar att Ija kommer att hålla dig sällskap
Jag vill bara hänvisa till vad jag nämnde tidigare i tråden
Jag föreslår att Ni som vill erbjuda @Jen80 boende och plats för hästen gör det i ett PM till henne, för att det inte ska vara möjligt att spåra henne om hon väljer att gå under jorden.
 
Tyvärr behöver sällan någon som söker själv åka land och rike runt. Det räcker med att idka lite internetsökning var användaren "KalleKula" kan tänkas bo i för stad. Sen kan en vän eller annan ovetande men godtrogen person i den aktuella staden engageras för att hålla utkik/bevaka trappuppgång osv. Dvs allt som krävs för att kolla 15 olika entréer till 15 olika bostäder är 15 vänner/motsvarande.

Tyvärr..
 
Hur går det för dig @Jen80 ? ❤
Som YlvaG skrev så är jag tyvärr sjuk, ganska rejält sjuk. Jag har suttit i karantän i två veckor nu och idag fick jag sticka iväg till läkare igen, inte nog med att dom misstänker corona och att mina lungor är helkassa utan nu åkte jag på en sprucken trumhinna också. En ny upplevelse att få komma in bakvägen på vårdcentralen med hjälp av sjukvårdspersonal med skyddskläder från topp till tå... Jag lyckades prata mig ur att åka till sjukhuset redan för två veckor sen, jag är lite tjurig. Kunde knappt andas men nej jag har det bättre hemma. Så länge jag kan andas är det ju lugnt tycker jag.

I övrigt är livet mest skit, droppen var idag och jag känner väl lite att jag är rätt pigg på att dö. Känner att det är lite skit samma nu för det blir bara kaos på kaos. Hur mycket ska man behöva orka 😭 😭 😭 .
 
Fy så jobbigt du har det! Jag hoppas du snart kan få bli frisk och att de plockar in det där jävla aset!
Jag känner verkligen med dig och fattar att du är helt slut. Massa kramar och energi till dig! :heart
Det är jävligt tufft nu minst sagt... Krångel privat också och i eftermiddags fick jag veta att en sk vän gått bakom ryggen på mig väldigt väldigt länge... jag kommer aldrig någonsin och våga lita på någon efter detta, aldrig någonsin. Ett sånt fruktanavärt svek...

Jag ringde en vän typ 50 mil bort och det tog några minuter innan jag ens fick fram ett hörbart ord genom mitt hysteriska gråtande. Hon (bukefalist!) Har känt mig i över 20 år och sa att hon aldrig hört mig så ledsen någonsin.
Jag sitter fortfarande och skakar och vi la på för 1,5 timme sen 😭.

Tack ❤❤
 
Det är jävligt tufft nu minst sagt... Krångel privat också och i eftermiddags fick jag veta att en sk vän gått bakom ryggen på mig väldigt väldigt länge... jag kommer aldrig någonsin och våga lita på någon efter detta, aldrig någonsin. Ett sånt fruktanavärt svek...

Jag ringde en vän typ 50 mil bort och det tog några minuter innan jag ens fick fram ett hörbart ord genom mitt hysteriska gråtande. Hon (bukefalist!) Har känt mig i över 20 år och sa att hon aldrig hört mig så ledsen någonsin.
Jag sitter fortfarande och skakar och vi la på för 1,5 timme sen 😭.

Tack ❤❤
Kramar om :heart
 
Jag önskar verkligen att livet blir bättre för dig, @Jen80! Helst för många, många år sedan men eftersom det inte funkar så åtminstone imorgon.
:heartheart:heart
Tack ❤❤❤.
Jag sitter som ett jävla vrak här hemma och vet inte vad jag ska ta mig till 😭. Inte ens en hel drös sömnmedicin kan få mig att somna, jag bara skakar, fryser och gråter. Kan inte åka någonstans heller eftersom jag är i karantän, jag har panik..
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 572
Senast: Imna
·
Relationer Hej, jag skriver under anonymt nick på grund av ett mycket personligt problem. Jag skulle verkligen behöva era råd kring hur jag och min...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
12 190
Senast: Anonym_85
·
Relationer Van bukefalist som känner ett behov av att gömma sig bakom anonymt nick. En hel del personliga detaljer så den som eventuellt listar ut...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
14 665
Skola & Jobb Hej, anonymt nick idag. Jag arbetar som chef på ett företag. Vi tillhör en stor koncern med huvudkontor och HR avdelning i en annan...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
12 686
Senast: FannyN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp