Hur gamla var ni när ni började rida?

Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag började rida när jag var 11 är 18 nu
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Hm.. jag tror att jag var 8 år när jag började på ridskola :)

sj då? :p
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Började rida på ridskola när jag var 7 år, hade ridit någon gång innan typ varje år sen jag var 3 år eller nåt men jag tror inte det räknas som ridning haha :D
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag är 37 och har inte börjat ännu ;)
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Började rida när jag var 33 år. Har varit livrädd för hästar tidigare men har en dotter som ridit sen hon var liten. På den vägen är det o nu har jag och dottern varin häst ;)
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag började rida när jag var runt sju år på en ganska dålig ridskola. Sen började jag rida på en annan, väldigt dålig. Bytte sedan till ännu en ridskola i Haninge och rider där nu. En v ä l d i g t rekommenderad ridskola :) .
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

*kl*

Började rida på ridskola när jag var 9 år tror jag. Innan dess hade jag väl blivit kringledd på syrrans medryttarhäst, men kunde inget rida själv.
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag började åka häst när jag var 5 och började försöka lära mig "rida" när jag var 25:o
/T (tränar ff på att lära mig rida)
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

jag var 3år när jag börja är 12år nu:D
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

6 år när jag började på ridskola...
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag tror jag skulle fylla 12 när jag började på ridskola. Innan det så åkte jag runt på olika ponnyridningar och så var jag i stallet ändå, fast jag inte red.
Nu är jag 15 (eller ja, fyller den 8 september *snart*) och har två hästar som jag delar med min familj.:)
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Oj, men faster köpte häst som stod på vår gård. Den börja jag rida som kanske 3-4 åring, då blev jag ju runtledd. När jag började ridskolan var jag 6 år. Idag är jag 31 år.
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

jag var 5 år och kunde inte rida då utan flög i snödrivorna och då galopperade jag runt barbacka på en shettis i cycklehjälm:eek: sen när jag började lära mig rida när jag var 8 år då lärde jag mig lika fort osm min släkting ovh kompis josse så vi flyttade upp
snabbt i grupperna och nu är jag 16 år och har egen hästn sen 3 år tillbaka som även hon har f¨tt ett föl i år och har en shettis hos min kompis josse som ska säljas som jag ridit in och utildat :P
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag började rida på ridskola med shettisar när jag var 8 år. Sen slutade jag och började rida seriöst på ridskola när jag var 12, fick min första foderhäst i vintras, e 16 nu :)
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag började på ridskola när jag var 8 men hade ridit lite på ett par shettisar innan :p
 
Sv: Hur gamla var ni när ni började rida?

Jag var 7 när jag var på mitt första ridläger, var 8 när jag började rida.
Är 14, fyller 15 i år och ska kanske få en egen häst :D
 

Liknande trådar

Träning Har kollat igenom gamla säsonger av Ponnyakuten som ligger på SVT play. Här pratas det mycket om hästar som är bortskämda, ouppfostrade...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 350
Senast: Takire
·
Kläder & Bli fin Ramlade över en undersökning där man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 månader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 864
Senast: Fetaost
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
744
Senast: Lutten
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
1 980
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp