Hur hade du gjort i den här situationen?

Jag hade inte köpt present eller skickat hälsning. Hade jag varit bruden så hade jag blivit ruskigt illa till mods när denna videohälsning från personer jag inte bjöd spelades upp. Gud vad pinsamt! "Ni som inte platsade"-typ.
Hur tackar man för den gåvan efteråt utan att det blir en jobbig situation för någon part undrar jag...?
 
Hade jag fått en massa videohälsningar och presenter från folk jag inte bjudit hade jag fått dåligt samvete (utgår ifrån att det här är toasmasterns påhitt)

Om jag själv skulle skicka hälsningar och present?
Nej och nej.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag behöver skriva av mig om en situation som orsakat väldigt mycket ångest och frustration hos mig på senaste. Det kommer att bli...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
17 132
Senast: Mineur
·
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
26 744
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 497
Senast: Imna
·
Relationer Såhär i bröllopstider har jag fått en inbjudan för någon månad sedan. Mamma ska gifta sig med sin sambo sedan många år tillbaka. Jag är...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 382
Senast: Avalbane
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • bandage på katt
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp