Bukefalos 28 år!

Hur länge håller hösilagebalar? Akut

Fast NU drar det väl ändå iväg rejält ang TS frågor om foder ...

KL
Så f.ö ang tillgång och priser på halm så varierar det kraftigt. Här finns det tex, trots torkan osv, rätt hyfsat med halm och helt normala priser på halm som skördats nu senaste veckorna , trots torkan . Jag har ännu inte sett några överpriser på halm eller annonser där hästägare desperat efterlyser halm .
Ja, blev lite OT. Jag reagerade bara på en hyresgäst som kanske beräknar foderåtgång utifrån kassan och inte hästens behov (vad det lät som). Har sett några fall med hyresgäster som inte haft några marginaler. Inte roligt för stallägaren.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 742
Senast: Lhas
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 401
Senast: Juli0a
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 239
Senast: Fiorano
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 655
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp