Hur träffade ni er partner?

Sv: Hur träffade ni er partner?

(Inte senior, men gillar tråden så mycket att jag skriver ändå, hihi)

Min pojkvän råkar vara vän med pojkvännen till en av mina vänner (blev lite invecklat) och vi träffades egentligen på en fest hos en bekant till killarna. Dock var jag i ett förhållande då och ägnade honom knappt en blick då han enligt mig var och är way over my league :D

Sedan träffades vi igen några månader senare på en utekväll med våra gemensamma bekanta. Jag och exet hade precis gjort slut och jag hade inte planerat att träffa någon ny, men då fick jag upp ögonen för Honom. Efter några om och men började vi prata, han bjöd på drinkar osv och vi hade otroligt kul tillsammans. Dagen efter la jag till honom på fb och helgen därpå hade vi vår första och andra dejt.

Nu är vi sambos och jag vill inget hellre än att leva mitt liv med honom. En finare och mer godhjärtad och älskvärd person har jag aldrig träffat. :love:
 
Sv: Hur träffade ni er partner?

Träffade min via jobbet..
En snöig och svinkall vinter natt vid en av endstationerna i Storstockholms lokatrafik. (Vi hadde båda jobb som gjorde att vi var där i samband med de så kallade tågtömningarna, när tågen tas ur trafik för natten). inte en passagerar på tåget eller som väntade på nattbussarna. Inte ens vårt vanliga gäng med uteliggare. så det blev ett snöbolls krig och som slutade med en mulad kollega nedstoppad i en snödriva.... :D :D
Nu +3år senare, husköp och förlovning... Säger bara att vissa såg riktigt bra ut i SL röda ordningsvakts uniform... :d :d :d
 
Sv: Hur träffade ni er partner?

Underbart att läsa alla kärlekshistorier! Man blir glad av den här läsningen :)

Och jag är extra glad för att jag också får "hänga på", för nu lite hastigt och lustigt är jag kär som aldrig förr :love:
Bara några dagar efter att jag talat om för ex sambon (om jag börjat dejta igen)att vi inte funkar och jag inte tror på en framtid för oss dök en alldeles underbar kille upp. Han är allt jag ville ha, allt jag trodde att jag aldrig skulle hitta-åtminstone inte i samma man. Jag som hade gett upp hoppet, livet kommer med riktiga överraskningar ibland :love:
 
Sv: Hur träffade ni er partner?

Underbart att läsa alla kärlekshistorier! Man blir glad av den här läsningen :)

Och jag är extra glad för att jag också får "hänga på", för nu lite hastigt och lustigt är jag kär som aldrig förr :love:
Bara några dagar efter att jag talat om för ex sambon (om jag börjat dejta igen)att vi inte funkar och jag inte tror på en framtid för oss dök en alldeles underbar kille upp. Han är allt jag ville ha, allt jag trodde att jag aldrig skulle hitta-åtminstone inte i samma man. Jag som hade gett upp hoppet, livet kommer med riktiga överraskningar ibland :love:

Vad jag vill ha fram är att Bukefolket hade rätt. Som vanligt ;)
 

Liknande trådar

Relationer Jag undrar varför många vill ha någon att vara ihop med. Vad är det med tvåsamhet som är så eftertraktat? Många har det ju trots allt...
25 26 27
Svar
526
· Visningar
28 679
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 013
Senast: jemeni
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 716
Senast: Gunnar
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
961
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp