Inte gömma allt bland tusentals inlägg under intetsägande rubrik - Utbruten från Vad gör jag o mina bukevänner?

Jag tittade inte så långt bakåt men tyckte mig se några ganska distinkta ämnen iaf. Hoppas det kan vara görligt :)

Det vore super! Förut fanns det massa spännande bra trådar, nu finns bara trådar där andra med barn i samma ålder huserar. Och det pratas bara småbarn.
Jag älskade att de utan barn, med vuxna barn mm svarade på allt möjligt, jag fick så mycket bra tankar inför första BARNET.
 
Jag är med i en hösttråd på barn men valde att starta en egen tråd om mina funderingar efter att ha läst här. :up: Det hade varit enkelt att skriva i den befintliga tråden annars men håller med om att fler trådar på barn behövs, det är ganska trist med bara massa "föräldrar"-trådar.
 
Jag är med i en hösttråd på barn men valde att starta en egen tråd om mina funderingar efter att ha läst här. :up: Det hade varit enkelt att skriva i den befintliga tråden annars men håller med om att fler trådar på barn behövs, det är ganska trist med bara massa "föräldrar"-trådar.
Jättetråkigt forum och stendött samt att jag tror att man skulle vinna på utbrutna trådar där de med annan livssituation erfarenhet kunde komma med tips inte endast de med barn i samma ålder.
 
Jag tycker inte det händer något kul här längre. Vad-gör-vi-tråden har stendött och det var väl nästan den enda jag följde. Jag har tråkigt :arghh:. Varför måste alla vara så jäkla seriösa hela tiden?
 
Jag tycker inte det händer något kul här längre. Vad-gör-vi-tråden har stendött och det var väl nästan den enda jag följde. Jag har tråkigt :arghh:. Varför måste alla vara så jäkla seriösa hela tiden?

Fast VGV-tråden har då aldrig lämnat förstasidan i mina uppdateringar i alla fall? :)
Och långt ifrån alla nya trådar är seriösa. :D
 
Jag tycker inte det händer något kul här längre. Vad-gör-vi-tråden har stendött och det var väl nästan den enda jag följde. Jag har tråkigt :arghh:. Varför måste alla vara så jäkla seriösa hela tiden?
Jag vet inte om det är fler, men jag har slutat skriva i VGV-tråden för tillfället. Vill inte göra nån trådstart om nåt just nu och vill därför inte göra nåt inlägg där :meh:.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 207
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 261
  • Artikel
Dagbok Det fortsätter att mala tankar om ensamhet i min skalle till och från. Ibland ramlar jag ner i en liten grop och allt känns eländigt...
Svar
2
· Visningar
625
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 902
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp