Har ingen trädgårdTrampar sönder trädgården![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ingen trädgårdTrampar sönder trädgården![]()
Ska du ha rexen inne i lägenheten?Har ingen trädgård![]()
Nu blev du jobbigSka du ha rexen inne i lägenheten?Eller i cykelförrådet?
![]()
Så jag förstår faktiskt inte varför det är så provocerande att inte tycka om barn?
.
Jag har inte upplevt att det är provocerande att inte tycka om barn. Men jag upplever att många som inte gillar barn har problem att förmedla detta på ett respektfullt sätt.
Uttrycker jag mina känslor för barn på ett trevligt sätt så har jag alltid bemötts trevligt och förstående. Visst kanske någon har hajjat till en kort sekund när jag svarat "Nej tack" på frågan om jag vill hålla bebis. Men det tror jag mest beror på att det är så ovanligt att få ett nej, snarare än att de blir provocerade.
Det blir strax gott om plats för henneNu blev du jobbigRexy kan säkert bo hos mina grannar, på lösdriften hos korna
![]()
Jag tror att många gånger så har det antingen med ålder att göra hur man uttrycker sig eller så hör man till dom som inte blir respekterade för sin åsikt och då lackar dom ur till slut och går all in för att folk ska fatta.Jag har inte upplevt att det är provocerande att inte tycka om barn. Men jag upplever att många som inte gillar barn har problem att förmedla detta på ett respektfullt sätt.
Uttrycker jag mina känslor för barn på ett trevligt sätt så har jag alltid bemötts trevligt och förstående. Visst kanske någon har hajjat till en kort sekund när jag svarat "Nej tack" på frågan om jag vill hålla bebis. Men det tror jag mest beror på att det är så ovanligt att få ett nej, snarare än att de blir provocerade.
En välgödd RexyDet blir strax gott om plats för henne![]()
Nja...vissa politiker och vissa män kommer aldrig ur den fasen riktigt. Fast då är det ju knappast mysigt längre iofs.Igår tex, hade jag en längre konversation vid en hotellfrukost med en bebis, gissningsvis 8-9 månader gammal. Jag måste säga att jag tycker att den konversationen hade väldigt mycket gemensamt med andra konversationer jag har haft i mitt liv med personer i samma åldersspann. De konversationerna är mycket mer inbördes lika, än tex de jag har med personer runt 50-årsåldern.
Nu tycker jag att det är mysigt att konversera krypande bebisar, så det gör mig absolut inget att de är lika varandra. Det är inte för deras unika individualitet som jag tycker det är mysigt. Däremot är det ju lite unikt i den meningen att de flesta människor växer ur den fasen ganska fort. Vill en konversera bebisar får en passa på medan personer är bebisar, så att säga.
Mat inkluderat då juNu blev du jobbigRexy kan säkert bo hos mina grannar, på lösdriften hos korna
![]()
Jag måste säga att jag tycker att det är grovt osmakligt att starta en tråd om en mening i mitt inlägg, citera bara den meningen ur hela inlägget och sedan inte ens ha mage att tagga mig så att jag får en chans att förklara hur jag menade.
Jag fortsätter läsa innan jag skriver mer.
Fast det var bara min mening som togs upp.Vad tråkigt att du känner så, det var verkligen inte bara din mening som var orsak till TS. Det var inte min mening att det skulle kretsa runt just ditt inlägg, därav att ditt inlägg inte är med i TS och jag inte heller taggade dig. Det kom upp för att någon undrade var det stod något om äcklig.
Fast det var bara min mening som togs upp.
Jag har inte upplevt att det är provocerande att inte tycka om barn. Men jag upplever att många som inte gillar barn har problem att förmedla detta på ett respektfullt sätt.