Jag har aldrig

Sex med någon annan är inget måste för att få orgasm, särskilt inte i he tro-relation om man är tjej.
Jag rekommenderar dig verkligen att göra research på nätet för att få tips på vad du kan göra som funkar för dig.

När det kommer till sex är det svårt att prata om termer som "normalt" och "onormalt", men jag har haft mer än en tjejkompis där det har tagit tid/ de har varit vuxna innan de hittade vad de behövde.
Det är inte alltid lika självklart för tjejer. 🙂
Det är inget jag är intresserad av. Aldrig fattat grejen med att man typ måste få orgasm.
 
Det är inget jag är intresserad av. Aldrig fattat grejen med att man typ måste få orgasm.

Man måste inte få orgasm, man måste inte ens vara intresserad av sex eller onani. Men det är något som berikar många kvinnors liv så det är inte heller så konstigt att man får råd om hur. Många vill men har svårt så det är lite svårt att veta vad som är vad när man bara skriver att man inte har fått det.
 
Aldrig hoppat bungyjump eller fallskärm, blotta tanken på nått sånt får mig att må illa ^^ och jag har inte smakat på surströmming, inte direkt så taggad på att pröva heller 😅 annars har jag nog gjort det mesta jag läst i tråden... På gott och ont 😛
 
Man måste inte få orgasm, man måste inte ens vara intresserad av sex eller onani. Men det är något som berikar många kvinnors liv så det är inte heller så konstigt att man får råd om hur. Många vill men har svårt så det är lite svårt att veta vad som är vad när man bara skriver att man inte har fått det.
Jag har aldrig bett om att få några råd, som sagt inget som är superviktigt för mig.
Man skulle skriva i den här tråden saker man aldrig fått/gjort och det gjorde jag. 🤷🏼‍♀️
 
Jag har aldrig varit i Finland (åka Ålandsbåt räknas inte).
Har aldrig aldrig åkt fast för något, inte ens fortkörning, trots att jag kör många mil varje dag.
Aldrig sett en Bondfilm eller Game of thrones.
Aldrig brutit något.

Jag har heller aldrig varit i Finland, inte Norge heller! När man väl åker på semester så har liksom andra ställen lockat mer än en weekend i Helsingfors :D
 
Bara som den var. Förväntade mig något i stil med lagrad ost. Har smakat en del "lagrad" mat om man säger så och gillar kraftiga smaker. Men det här smakade verkligen död och förruttnelse.
Jag har en närstående som är skitirriterad över att folk får smaka/smakar utan tillbehören :p. Jag antar att hela smakbilden blir fel.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
20
· Visningar
1 105
Senast: cewe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har valt. Jag tänker bo på landet. Ändå ska det talas om för mig att jag kan välja - att bo i stan. Som om jag är dum i huvudet och...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 375
Senast: Gunnar
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
2 898
Senast: iNHALE
·
Skola & Jobb Hur överlever en företagare innan företaget börjar gå med vinst? Blir de försörjda av en partner? Eller jobbar de heltid och kör...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
8 956
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp