Jag har aldrig

Önskar att jag kunde säga samma, men har faktiskt utdelat en örfil en gång. Inte mitt stoltaste ögonblick. Min tröst är dock att det var mot den människa som åtminstone har förtjänat det mest i mitt liv.

Jag har slagit för att freda mig själv och vid ett tillfälle en kompis, det ser jag som helt befogat. När det gäller kompisen var vi tonåringar som tagit oss in på ett folkpark där det var dans och när vi skulle gå hem till hennes farföräldrar där vi sov var det en vuxen man som kom och började kladda på henne och vägrade ge sig. Det hela eskalerade och han var på väg att ha ner henne i ån och då slog jag honom... hårt och flera gånger.

Ger man sig på mig fysiskt slår jag tillbaka och slår tills jag är fri, så är det bara.
 
Jag har slagit för att freda mig själv och vid ett tillfälle en kompis, det ser jag som helt befogat. När det gäller kompisen var vi tonåringar som tagit oss in på ett folkpark där det var dans och när vi skulle gå hem till hennes farföräldrar där vi sov var det en vuxen man som kom och började kladda på henne och vägrade ge sig. Det hela eskalerade och han var på väg att ha ner henne i ån och då slog jag honom... hårt och flera gånger.

Ger man sig på mig fysiskt slår jag tillbaka och slår tills jag är fri, så är det bara.

Det känns fullt rimligt, och får ju gå under kategorin försvar. I mitt fall var det mest att det brann till i huvudet för att jag blev så jävla arg :o Kroppen hann agera innan huvudet hann ikapp sas.
 
Har funderat på varför man äter sånt. Fått för mig att det är som en snorkråka serverad i ett skal som bara ska rinna ner i halsen 😱 men jag kanske har helt fel bild av hur ostron är att äta :p

Jag liknar det vid en kallsup, sån man ibland får när en badar i havet. Såserna man får till brukar iof vara väldigt goda. Ja, jag har smakat flera gånger och nej det smakar inte bättre ju fler grr man äter det :p
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
20
· Visningar
1 105
Senast: cewe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har valt. Jag tänker bo på landet. Ändå ska det talas om för mig att jag kan välja - att bo i stan. Som om jag är dum i huvudet och...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 375
Senast: Gunnar
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
2 898
Senast: iNHALE
·
Skola & Jobb Hur överlever en företagare innan företaget börjar gå med vinst? Blir de försörjda av en partner? Eller jobbar de heltid och kör...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
8 957
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp