Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 75 798
Status
Stängd för vidare inlägg.
Nerbäddad.
Imorgon börjar jag min intensiva arbetsperiod med 11 dagar jobb i sträck på en tung avdelning. Chefen är inte riktigt klok, blir någon sjuk 25-26/12 så får vi gå på helgbemanning. Tack för den, 1-2 mindre personal på avdelningen när det är ”vardag”; dvs då vi städar rum och duschar de boende :down: Schysst mot de boende, som redan är nere på en dusch i veckan :down:

Vad jag tycker.

Fast då måste du leva efter det också och försöka att inte ta åt dig av vad dina föräldrar tycker eller säga ifrån att du aldrig velat vara inom det militära, att din vikt är din ensak och god jul.
Du har ju lyckats köpa en lägenhet utan lån inom tullarna eller hur? Det är mer än de flesta kan ha råd med. Du pluggar och grejar, lite råg i ryggen tack.

Fast då måste du leva efter det också och försöka att inte ta åt dig av vad dina föräldrar tycker eller säga ifrån att du aldrig velat vara inom det militära, att din vikt är din ensak och god jul.
Du har ju lyckats köpa en lägenhet utan lån inom tullarna eller hur? Det är mer än de flesta kan ha råd med. Du pluggar och grejar, lite råg i ryggen tack.
God Jul och tack. Jag har lyckats med vissa saker. Det är klart. Men ens föräldrar vet hur man blir sänk. Försöker att ha något råg i ryggen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 33 34 35
Svar
694
· Visningar
20 166
Senast: Rosett
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
612
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 626

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?

Hästrelaterat

Tillbaka