JultrĂ„den 2023 🎄

Jag har gÄtt och spanat efter fina julmuggar i ett par veckor nu, tÀnkte att det kunde vara mysigt till adventsfrukostarna och eftermiddagskaffet framför en julfilm. Idag hittade jag det perfekta setet, ser oerhört mycket fram emot att inviga dem med saffransscones & varm choklad nÀsta söndag :love:

Visa bifogad fil 132748

Praktiskt att de kom i ett eget litet stÀll ocksÄ, sÄ behöver de inte ta upp plats i köksskÄpen utan de fÄr stÄ framme i sitt stÀll pÄ köksbÀnken under julen och sedan packas undan tillsammans med de andra julgrejerna.

Jag Ă€lskar verkligen att ha julmuggar till frukosten, sĂ„ mysigt 😍
 
Köpt beiga gardiner istĂ€llet för röda i Ă„r, SÅ nöjd!!
20231126_155111.jpg
 
De första tvÄ ljusslingorna har Äkt upp, den runt staketet pÄ framsidan och den som löper lÀngs bursprÄket och ena vÀggen i vardagsrummet, och en mjuk pepparkaka stÄr just och svalnar i vÀntan pÄ förtÀring. Dessutom kom grannen just förbi med en enorm burk svenska pepparkakor som hon köpt till mig pÄ Costco :love: Nu blir det julfika framför VÀrldscupen!
 

Bifogade filer

  • 20231126_150856.jpg
    20231126_150856.jpg
    139,7 KB · Visningar: 40
Julbakade i lördags med sambo, mor och sĂ€rbo hos brorsan med familj 😍 mys đŸ„°. Idag julpyntning :)
Oh sÄg riktigt gott ut! Hade gÀrna kommit över :d


Tal om bakning m.m.. NĂ„gon sitter pĂ„ bra tips pĂ„ julgodis som kan ge bort i plastpĂ„sar?? Sitter pĂ„ massa plastpĂ„sar med julmotiv som skulle vart till sambons julkalender men dom var för smĂ„ för hĂ„lla en liten chipspĂ„se tydligen 🙃 SĂ„ nĂ„nting vill göra för dom ska komma till nytta.
 

Liknande trÄdar

Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 401
Senast: Jeps
·
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kÀra nÄn, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 273
Senast: Fruentimber
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sĂ„dan trĂ„d men jag letade kanske för dĂ„ligt eller sĂ„ kommer den hĂ€r :D Är nyfiken pĂ„ hur bukefolkets grovfoderĂ„r blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 549
Senast: Shixle
·
Hemmet Bor sen ett Är tillbaka i en BRF som Àr en gammal herrgÄrd, omgjort till 14 lÀgenheter. Delar av parken som hör till Àr omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 786

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp