JultrĂ„den 2023 🎄

Ljusslinga, stjÀrna och adventsljusstake pÄ plats!

20231130_205740.jpg
 
Tack för pĂ„minnelsen! Kom just pĂ„ att jag köpte en julgransdekoration i form av en pizzabit till min man för nĂ„gra veckor sedan, den ska han fĂ„ nĂ€r vi klĂ€r granen ikvĂ€ll 😃 Om jag bara kan komma pĂ„ var jag har gömt den, det vill sĂ€ga... SĂ€kert pĂ„ ett vĂ€ldigt bra stĂ€lle 🙄
 
Tack för pĂ„minnelsen! Kom just pĂ„ att jag köpte en julgransdekoration i form av en pizzabit till min man för nĂ„gra veckor sedan, den ska han fĂ„ nĂ€r vi klĂ€r granen ikvĂ€ll 😃 Om jag bara kan komma pĂ„ var jag har gömt den, det vill sĂ€ga... SĂ€kert pĂ„ ett vĂ€ldigt bra stĂ€lle 🙄
Min man fick en skruvdragare, eftersom det var det första (och enligt honom bĂ€sta) han köpte nĂ€r vi flyttade till hus 😂.

IMG_5787.jpeg
 
PÄbörjat julmyset nu nÀr december börjat, kollar pÄ "tomten Àr far till alla barnen"..
Har pyntat lite hemma och fĂ„tt upp granen och Ă€ven julstjĂ€rna i ett fönster 🌟.

Fantastiskt fint med snön ute som bidrar till julkĂ€nslan 💝.

20231129_092256.jpg
 
BlĂ€ddra lite lĂ€tt i denna fina och hĂ€rliga julbok Ă€r vad jag orkar nĂ€r jag ligger dĂ€ckad i soffan med hög feber ikvĂ€ll och ett par glas med vĂ€tskeersĂ€ttning och blĂ„bĂ€rssoppa (sĂ„ gott iaf 😍), skĂ„l pĂ„ er 😝.
 

Bifogade filer

  • 20231130_113414.jpg
    20231130_113414.jpg
    314,3 KB · Visningar: 25
Du behöver ju tre stycken stjÀrnor i det fönstret. :angel1: :angel1: :angel1:
Haha tanken har slagit mig, men jag fĂ„r ett smĂ€rre nervsammanbrott vid blotta tanken pĂ„ alla sladdar det skulle innebĂ€ra, och vilka uttag de ska sitta i, och hur vi ska fĂ„ dem att rĂ€cka hela vĂ€gen. đŸ€Ż Det Ă€r trevligt med stora fönster och mycket takhöjd, men det Ă€r sannerligen inte sĂ€rskilt praktiskt nĂ€r det kommer till att hĂ€nga saker i nĂ€mnda fönster! 😁 DĂ€remot funderar jag pĂ„ att uppgradera nuvarande stjĂ€rna till en sĂ„dan dĂ€r riktigt stor som fyller ut lite mer...
 
Haha tanken har slagit mig, men jag fĂ„r ett smĂ€rre nervsammanbrott vid blotta tanken pĂ„ alla sladdar det skulle innebĂ€ra, och vilka uttag de ska sitta i, och hur vi ska fĂ„ dem att rĂ€cka hela vĂ€gen. đŸ€Ż Det Ă€r trevligt med stora fönster och mycket takhöjd, men det Ă€r sannerligen inte sĂ€rskilt praktiskt nĂ€r det kommer till att hĂ€nga saker i nĂ€mnda fönster! 😁 DĂ€remot funderar jag pĂ„ att uppgradera nuvarande stjĂ€rna till en sĂ„dan dĂ€r riktigt stor som fyller ut lite mer...
Vi har köpt stjĂ€rnor med batteri, för att slippa att dra sladdar över hela huset 😊. Det blev otroligt bra (och var lĂ€tt 😅).
IMG_5822.jpeg
 

Liknande trÄdar

Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 443
Senast: Jeps
·
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kÀra nÄn, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 280
Senast: Fruentimber
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sĂ„dan trĂ„d men jag letade kanske för dĂ„ligt eller sĂ„ kommer den hĂ€r :D Är nyfiken pĂ„ hur bukefolkets grovfoderĂ„r blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 553
Senast: Shixle
·
Hemmet Bor sen ett Är tillbaka i en BRF som Àr en gammal herrgÄrd, omgjort till 14 lÀgenheter. Delar av parken som hör till Àr omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 789

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • FlĂ€mtningar
  • Guldfasanerna

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp