JultrĂ„den 2023 🎄

Oh sÄg riktigt gott ut! Hade gÀrna kommit över :d


Tal om bakning m.m.. NĂ„gon sitter pĂ„ bra tips pĂ„ julgodis som kan ge bort i plastpĂ„sar?? Sitter pĂ„ massa plastpĂ„sar med julmotiv som skulle vart till sambons julkalender men dom var för smĂ„ för hĂ„lla en liten chipspĂ„se tydligen 🙃 SĂ„ nĂ„nting vill göra för dom ska komma till nytta.

Funkar rocky road? Skumtomtefudge? Snöbollar med lime? :)
 
17011236170337916620307720532046.jpg
 
Min mamma har lovat att scouta pÄ lokala julmarknaden Ät mig imorgon! Ser fram emot det. Har bestÀllt i första hand adventsljusstakar till fönstren. Elstakar. Kanske inget typisk marknadsvara men bÄda secondhandbutikerns Àr öppna och har, sÄ jag hoppas pÄ fynd.
Och för att följa upp denna spÀnnande cliffhanger sÄ kan jag meddela att tre fina ljusstakar nu pryder fönstren mot vÀgen. Perfekt gulvarmt sken!

Julmusik pÄ datorn och tvÄ decimeter snö. Ljuvligt juligt.
 

Liknande trÄdar

Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 438
Senast: Jeps
·
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kÀra nÄn, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 279
Senast: Fruentimber
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sĂ„dan trĂ„d men jag letade kanske för dĂ„ligt eller sĂ„ kommer den hĂ€r :D Är nyfiken pĂ„ hur bukefolkets grovfoderĂ„r blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 553
Senast: Shixle
·
Hemmet Bor sen ett Är tillbaka i en BRF som Àr en gammal herrgÄrd, omgjort till 14 lÀgenheter. Delar av parken som hör till Àr omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 789

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

  • BetĂ€ckningar 2023 och föl 2024
  • BildtrĂ„den
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp