Just nu funderar jag pÄ...

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
NĂ€r kommer de andra hundkursdeltagarna med sin hund? Vi börjar 17. Varken jag eller hund vet riktigt vad vi ska göra av oss 🙄. Men klockan Ă€r snart fem sĂ„.
 
Jag fick en frĂ„ga i vilket land fotbolls em spelas i Ă„r. Jag svarade Storbritannien nĂ€r majoriteten av alla andra svarat England. England Ă€r vĂ€l inget land? đŸ€”
 
Jag fick en frĂ„ga i vilket land fotbolls em spelas i Ă„r. Jag svarade Storbritannien nĂ€r majoriteten av alla andra svarat England. England Ă€r vĂ€l inget land? đŸ€”
Terminology-British-Isles-United-Kingdom-Ireland-Great.jpg
 
Men rĂ€knas det som ett land? NĂ€r jag försöker söka sĂ„ stĂ„r det pĂ„ vissa stĂ€llen att det Ă€r ett eget land och pĂ„ andra att det Ă€r en riksdel i UK đŸ€·â€â™€ïž
I fotbollssammanhang Àr England ett land. Sen anvÀnder ju mÄnga ffa svenskar England som synonymt för Storbritannien, i andra sammanhang och dÄ felaktigt alltsÄ.
Men i fotbollen Ă€r det skottar och walesare och alla andra mot England 😁
 
JadĂ„, det gjorde det! Det Ă€r en "hĂ€rma-kurs" och Ă€ven om polletten inte trillat ner riktigt Ă€n sĂ„ Ă€r bĂ„da deltagande hundar vĂ€ldigt mĂ„na om att försöka göra det vi ber omâ˜ș.

Kommer nog vara superroligt att fortsÀtta jobba med om vi fÄr till det!
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar pĂ„ nĂ„got som ni behöver i vardagen, som lokala cafĂ©ets öppettider? Eller Ă€r det...
Svar
15
· Visningar
345
Senast: Glimra
·
Kropp & SjÀl Kan inte sova utan ligger och snurrar i sÀngen och funderar pÄ nÄgot som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 394
Senast: tuaphua
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss pÄ julafton och jag Àr inte sÄ speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det Àr gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 558
Senast: Voeux
·
L
Tjatter IstÀllet för att disskutera om det i Mello trÄden sÄ tÀnkte jag göra en trÄd om allmÀn bildning! SÄ tillexempel vad det Àr och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 495
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp