Just nu funderar jag på...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack för påminnelsen om Salubrin. :D
Har funderat några dagar om vad jag har hemma som kan minska det eviga kliandet från broms och myggbett. Kanske kan komplettera med lite Aloevera också på det.
Mosa Rölleka. Håll mot bettet. Växtsaft hjälper även mot nässelbett. Groblad, kvickrot - allt som färgar av sig.
 
Just nu funderar jag på vad jag ska sy härnäst. Är inne i ett riktigt flow, men idéerna är lite för många för att jag ska kunna välja ett projekt att starta med.
 
Detta fick mig att googla travbanor.
Såg att Solänget också är 1004m.

Såg även att vissa banor bara är 800m. Trodde alla var 1000 m. Eller ja däri kring iallafall.
1000 m är väl det vanligaste
800 meters banor finns några stycken men där körs sällan några större lopp
Tingsryd är 1609 enda milebanan i Sverige
Men varför 1004 liksom :confused: mätte man tokigt
Finns ingen logik i varför den ska vara 1004 m
 
Måste jag tvätta håret innan jag åker till staden? Har det ju uppsatt så det syns ju inte att det är lite flötigt. Min hårbotten blir ju tokig av att vara våt när det är så varmt.
 
Nästan ensam hemma i helgen, bortsett katterna
Ska jag hjälpa sonen flytta eller chilla i stallet och äta lösgodis.
Konstigt att städning inte var den första tanken som kom upp när maken åker på biltävling.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
337
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 359
Senast: tuaphua
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 535
Senast: Voeux
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 354
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp