Bukefalos 28 år!

Just nu funderar jag på...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan du gå in och kolla vad som använt batteriet? Om det är en Samsung finns Enhetsvård under Inställningar. Kör den så kollar den bl.a. om det finns nån hög batterianvändning.
iPhone men när jag lägger ihop procenten så blir det mer än 100% så det stämmer inte.
 
Köp lösvikt. Mycket godare! Kan rekommendera ett som heter Rooibos Saffranssymfoni om du gillar saffran. Så gott!
Jag älskar saffran. Vilket supertips :heart!
Lösvikt är det som gäller här hemma. Goda teer och fina temuggar är nämligen en stående och mycket uppskattad present till mig vid högtidsdagar 😍.
Men nu ska jag gå och köpa mig lite gott Roiboste alldeles själv :d.
 
Vad är det för låt där jag alltid tänker att texten är ”the scent of a woman aaah” men det inte är det och sen kan jag inte hitta den och har den på hjärnan? Typ åttiotals poprockballad-ish, män som sjunger tror jag? Och har nog använts i en filmsoundtrack? Blir galen!
 
Vad är det för låt där jag alltid tänker att texten är ”the scent of a woman aaah” men det inte är det och sen kan jag inte hitta den och har den på hjärnan? Typ åttiotals poprockballad-ish, män som sjunger tror jag? Och har nog använts i en filmsoundtrack? Blir galen!
Kan du någon annan textrad, ord, eller detalj? Min hjärna liksom pirrar till lite och försöker få fatt i något så jag misstänker att jag vet :D
 
Det värsta är att jag tror att texten inte alls är ”the scent of a woman”. Kanske var den med i filmen som heter så? Har även sökt på the strength of a woman men det var en Shaggy-låt så inte den 😆
 
JOOO!!!! Helt rätt!!! Tack tack snälla du :banana: :heart Ni är fantastiska!
Edit: Nu ska jag kolla vad det är de faktiskt sjunger 😂
banana.gif
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
382
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 461
Senast: tuaphua
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 660
Senast: Voeux
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 877
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp