Bukefalos 28 år!

Känslig situation

Sv: Känslig situation

Jag tänker absolut berätta! Vet bara inte hur jag ska göra det på bästa sätt..

Hade tänkt göra honom medveten om att jag vet och sen se vad han gör åt situationen. Gör han inget alls berättar jag det istället för henne.
Han är en snäll och go person annars och det är så tråkigt att han väljer att göra såhär:cautious:
 
Sv: Känslig situation

Vilken dejtingsida är det?
Min sambo blev med på en då de påstod att han hade ett mejl där och så blev han satt som singel utan ha gjort något aktivt val.
Jag blev med medlem och satt som singel annars hade jag aldrig trott på det:p

Är du helt enkelt 100% säker att han raggar?
I sådana fall tycker jag du ska göra som ditt eget förslag, killen kan dock vara ett manipulerande svin så jag hade tagit lite print screen
 
Sv: Känslig situation

Det är en sida man måste registrera sig på. Alltså inte Badoo eller liknande :)
Han har kryssat i att han söker seriöst förhållande..

Det är väldigt uppenbart att han raggar då han skrivit ett mail till mig. Är väldigt anonym där så jag är ganska säker på att han inte vet att det är jag.
 
Sv: Känslig situation

Tar en screenshot och framför precis hur det ligger till för vännen, alternativt visar henne sidan direkt.
 
Sv: Känslig situation

Min kompis man berättade för henne att han hade reggat ett konto (ett ärligt konto, det stod att han var gift och inte var intresserad av annat än vänskap. Detta enbart av nyfikenhet och för att se om det fanns några han kände och se "hur det var") på en vanlig site. Det rörde henne inte så mycket i sig, men både hon och jag tänkte en del på hur våra kompisar skulle reagera om de hittade honom (eller i mitt fall min man) där. Vi var överens om att vi helst velat att någon sa något om de sett något oavsett om vi visste om det eller inte. :)

Hur som helst så avslutade han sitt konto efter bara några dygn (dels för att det var helt ointressant för honom, dels för att han bara hade fått uppmärksamhet och förslag från andra män :D )
 
Sv: Känslig situation

Visa henne sidan och berätta inte att du vet något till honom. Då hinner han radera allt!
 
Sv: Känslig situation

Jag hade sagt det till henne. Kanske inte i stilen "Hallå jag vet att din pojkvän är otrogen ack och ve vilket svin han är, dumpa nu!!!!!!" utan mer "Jag råkade komma över någonting igår när jag var inne på dejtingsidan bla bla bla hittade honom här och jag vet inte bla bla men det ser ut att vara aktivt.." typ. Och visat henne tror jag.

Hade velat att sa till mig om det varit omvänt.
 
Sv: Känslig situation

KL

Ni har en poäng där. Det finns ju alltid en chans att han hinner radera allt. Hm.

Usch, vad jobbigt sånt här är:banghead:
 
Sv: Känslig situation

Ni har en poäng där. Det finns ju alltid en chans att han hinner radera allt. Hm.

Fast hade någon berättat för mig att min pojkvän fanns på en dejtingsida hade jag ju inte först reagerat med misstänksamhet och tvivel utan snarare pratat med honom om saken. Varför han har den (kvar), varför han är inloggad osv. Fanns det en "rimlig" anledning hade jag inte brytt mig vidare.

Hade han däremot tagit bort den eftersom jag (eller nån jag känner) fått kännedom om den hade jag ju blivit misstänksam på riktigt.
 
Sv: Känslig situation

Som flera skrivit så är det väldigt bra att ta en print screen, så han inte raderar och sedan förnekar :) Jag blir såklart nyfiken på att höra hur det här går sen också :o
 
Sv: Känslig situation

KL

Jag tog beslutet att gå till henne och berätta/visa allt. Hon tog det jätte bra, bättre än vad jag trodde även om hon såklart blev ledsen.

Så nu lämnar jag över allt till dom att ordna upp det här själva:) Nu har man iaf gjort det man kunnat och borde.
 
Sv: Känslig situation

Jättebra gjort!

Hade det varit jag så hade jag velat veta, hur ledsen jag än blivit.
 
Sv: Känslig situation

KL

Jag tog beslutet att gå till henne och berätta/visa allt. Hon tog det jätte bra, bättre än vad jag trodde även om hon såklart blev ledsen.

Så nu lämnar jag över allt till dom att ordna upp det här själva:) Nu har man iaf gjort det man kunnat och borde.

Vad skönt att det löste sig bra, hoppas att dom reder ut det på ett sätt som känns bra.
 

Liknande trådar

Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 391
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Hur skulle ni bemöta en person, ni inte känner, på ett nytt jobb som från dag 1 börjar säga saker ironiskt till er? Började nytt jobb i...
2
Svar
39
· Visningar
3 455
Senast: Bulldoozer
·
Tjatter Är det slumpmässigt vilka förslag man får upp eller har det och göra med vilka som varit inne och tittat på ens profil? 🤔
Svar
12
· Visningar
1 436
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Vad gör man då hur orkar man? Kan inte berätta vad som har hänt i detalj då det involverar en person som inte är aktiv här och jag inte...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 726

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp