Kär i en idiot (?)

Sv: Kär i en idiot (?)

Nu har jag läst igenom tråden..

Alltså risken att han tar sitt liv för att du inte är snäll mot honom är väl i princip obefintlig, när jag dumpade mitt ex så skulle han ta livet av sig och plockade min garagenyckel (för där skulle han hänga sig och jag skulle inte behöva hitta honom, supergulligt) och ja jag tyckte väldigt synd om honom men han lever 4 år senare, folk säger/antyder mycket de inte menar när de mår lite dåligt.

Du måste försöka avsluta kontakten med honom, han kommer att försöka vinna tillbaks dig för att du tycker synd om honom och är förälskad, sen kommer han bli exakt likadan igen. Den enda som förlorar är du.
Det är ingen idé att sitta och försöka tyda alla hans små meddelanden och att han inte svarar, han verkar inte vara tillräckligt intresserad. Hitta någon som ÄR det istället!:D
 

Liknande trådar

R
Juridik & Ekonomi Snabb fråga. Det är en äldre man som via telefon sista året förföljt mig. Han har skrivit sms och är väldigt kontaktsökande. Vi har...
2
Svar
26
· Visningar
3 674
Relationer Hoppas nån klok utifrån kan se klart på min situation. Jag började skriva med en kille från tinder i september. Han visade stort...
Svar
18
· Visningar
7 350
Senast: Josseliten
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 917
Relationer Jag har ett "problem", ett annorlunda kanske. Grejen är den att jag är väldigt trevlig och positiv bland andra. Inte överdrivet utan...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
19 848
Senast: EmmaBovary
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp