Kaos i tomteverkstaden! (Ulvlek)

Jag tror att det finns en stor risk att BM röstade på Cirkus och jag hävdar fortfarande att det gynnar den onda sidan mer att diskutera roller.
I det här läget hade ju goda vunnit om rollerna diskuterats tidigare. I vissa lägen bör det undvikas såklart men här spelade det ju ingen roll om käket lyckades bara vi lynchade en ond. Och om det diskuterats tidigare hade vi ju iaf fått med Hedinn på tåget, kanske även dig?
 
För övrigt, @Niyama så är jag lite besviken över att du inte uppfattade mitt ”mig med, tack :D”-svar på ditt ”ät mig”.

Och @cirkus när jag utelämnade den välsignade som möjligt käkhinder i scenariot att jag skulle lynchas var det ju också med mening... ;)
 
Haha, jag med. :D
Men hade du röstat tidigare på LenaH hade jag ändrat, men du verkade inte helt säker innan så då var jag rädd att det var cirkus som lurades.
Nä jag var ju inte säker men du kunde ju vara säker på att Q inte hade siat dig? Det var ju min "tänk om".
 
du var ju så bra misstänkt tack vare @LenaH ( snyggt gjort!!:banana:)så du var inte tal om att bli käk tyvärr:p hade LenaH åkt såsom fåret så tänkte vi( eller iaf jag ) ju att du kunde bli nästa lynchoffer om lynchen gick mot LenaH
Haha! Hade jag kunnat så... Hade väldigt gärna blivit käk. :D
 
och JAG var ju helt säker på att Niyama var röstfifflare :p

Jag gjorde mitt bästa i allafall. Det var fan inte lätt att teoria mot LenaH igår
jo jag hade också Niyama som röstfifflare faktiskt och fio som välsignad -så rackarns tur jag hade rätt om Snurrfian iaf :p
 
och JAG var ju helt säker på att Niyama var röstfifflare :p

Jag gjorde mitt bästa i allafall. Det var fan inte lätt att teoria mot LenaH igår
Synd att det tog tid innan polletten trillade ner för mig :( Men igår visste du väl inte att hon var ond?

Ett problem med ditt röstinlägg var att du inte verkade veta om hon var får eller ulv, och jag tänkte att om du hade siat henne så skulle du ju veta. Tog ett tag innan jag kom på att nej du fick ju bara veta ond/god.
 
och JAG var ju helt säker på att Niyama var röstfifflare :p

Jag gjorde mitt bästa i allafall. Det var fan inte lätt att teoria mot LenaH igår

Jag vågade inte rösta dolt på hemlig i första DL eftersom det bara var en röst. Hade ju varit ett sjukt outande om hon rykt. Därför skrev jag ju följande citat om LenaH.. I hopp om att goda lyan kanske fattade. Det verkade dom ju gjort iallafall 😂

Jag vet inte men den sista sidans diskussioner skaver för mig. Tycker den är märklig dvs detta som hedinn citerade. Dvs jag håller med Hedinn i hennes funderingar om cirkus och BSF och sen känns rösten på hedinn extremt lätt.


Frågan är om @LenaH skulle outa sig som får med den gamla sanningen, jag skulle nog inte gjort det i DL1 med risk för att avslöja mig.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 313
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 706
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 902
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 837
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp