Kaos i tomteverkstaden! (Ulvlek)

Fast den kom väl igång i tid kan jag väl tycka.
Den välsignade har väl ett skydd att dela ut?
Nja, det blev ju ont om tid på slutet och hade cirkus eventuella sia lyfts tidigare borde ju alla goda hakat på. Den välsignade är själv skyddad men kan inte dela ut.
 
  • Gilla
Reactions: fio
Jag förstår funderingen, men tror du verkligen qitis hade spelat siare mot mig om jag också varit i lyan? Eller tänker du i så fall mig som får?

Jag tänker dig eller q som får. Nått märkligt är det med er två. Sjukt konstigt att lägga en uddaröst i detta kritiska läge. Det är inte likt en god hedinn
 
Nja, det blev ju ont om tid på slutet och hade cirkus eventuella sia lyfts tidigare borde ju alla goda hakat på. Den välsignade är själv skyddad men kan inte dela ut.

Det berodde nog på skräcken att tala om roller. Du hade helt rätt där. Det borde vi gjort tidigare.
 
Jag tänker dig eller q som får. Nått märkligt är det med er två. Sjukt konstigt att lägga en uddaröst i detta kritiska läge. Det är inte likt en god hedinn
Jag har för många onda. Qs röständring gör ju att hon garanterat är ond. Hemlig och Snurris röster och deras ovilja att diskutera roller gör ju att de bör vara onda. Och så LenaH. Men Hedinn känns ju inte jättegod, och Ida?
 
Jag har för många onda. Qs röständring gör ju att hon garanterat är ond. Hemlig och Snurris röster och deras ovilja att diskutera roller gör ju att de bör vara onda. Och så LenaH. Men Hedinn känns ju inte jättegod, och Ida?

Ida känns mer som en förvirrad god än ond. Jag får inte riktigt ihop röstningen. Det måste blivit lottning. Om man tänker att röstfifflaren fått raden om sian
 
Ida känns mer som en förvirrad god än ond. Jag får inte riktigt ihop röstningen. Det måste blivit lottning. Om man tänker att röstfifflaren fått raden om sian
Är du säker? Borgmästaren lär ju inte ha fattat cirkus roll, för i så fall borde hen ju använt lynchstoppet? Då kan ju BM ha fällt avgörandet?
 
Är du säker? Borgmästaren lär ju inte ha fattat cirkus roll, för i så fall borde hen ju använt lynchstoppet? Då kan ju BM ha fällt avgörandet?
Nej jag är inte säker. Ida är ju inte inne men hennes roll bör redas ut.

Nej jag håller med om att BM inte fattat cirkus roll
 
Nej jag är inte säker. Ida är ju inte inne men hennes roll bör redas ut.

Nej jag håller med om att BM inte fattat cirkus roll
Ida bör vara BM, för i slutet skrevs ju ändå ut att cirkus kan vara lärling och eftersom leken antagligen tar slut då så borde ju BM stoppat lynchen för säkerhets skull.
 
Ida bör vara BM, för i slutet skrevs ju ändå ut att cirkus kan vara lärling och eftersom leken antagligen tar slut då så borde ju BM stoppat lynchen för säkerhets skull.
Fast BM kan ju ha röstat på cirkus? Utan info var det nog inte så självklart med cirkus roll när så många spelade siare.
 
Fast BM kan ju ha röstat på cirkus? Utan info var det nog inte så självklart med cirkus roll när så många spelade siare.
Snurris, LenaH eller hemlig alltså? Jag tvivlar. Snurris och hemlig var ju jätteemot att diskutera roller och bara onda hade att vinna på det.
 
Snurris, LenaH eller hemlig alltså? Jag tvivlar. Snurris och hemlig var ju jättemot att diskutera roller och bara onda hade att vinna på det.
Jag är bara inte så säker på att räkna som du, det är väl ingen nyhet att jag inte skulle kunna skriva ut min roll tydligt utan att typ skriva det ordagrant.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 321
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 729
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 903
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 837
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Just nu funderar jag på... Del 3
  • Köpa hus
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp