Kärleksproblem

Jag har gjort nått dumt dumt dumt, jag vet!!!! Men jag fick låna hans telefon. Då såg jag några meddelanden dom emellan som kanske inte är sån stor grej men det gjorde mig ganska ledsen.. han skrev att han saknade henne ( hon jobbar inte så mycket nu) och de skämtade ( antar jag) om vilka krav han hade på henne och då skrev han ” ja sex minst 3 ggr per dag!”
Känns inte ok
 
Oj då.. Har du pratat med honom? Det är steg ett.

Förstår att du blir ledsen, men prata ed honom Så fort som möjligt och försök att inte måla fan på väggen.
 
Oj då.. Har du pratat med honom? Det är steg ett.

Förstår att du blir ledsen, men prata ed honom Så fort som möjligt och försök att inte måla fan på väggen.

Jo vi måste prata...

Det där var iof för ett par veckor sen och vi har ju haft de bra den senaste tiden, tycker jag. Men ja just nu känns det jobbigt
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Har träffat en kille från tinder vi började prata ganska omgående och tog varandras snap. Vi bor väldigt nära varann så vi träffades...
12 13 14
Svar
273
· Visningar
47 444
Senast: Mineur
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 222
Senast: IngelaH
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
34 507
Senast: monster1
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 008

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp