Kasse till matlådan

Så här ser dom ut. Finns såklart i alla möjliga färger och mönster- denna var den enda på hemsidan

lunchvaska-monstrad-beigevit.jpg
vad är de i får något material? Dvs plastigare material eller bara rejält vanligt tyg?
Funderar på att sy för eget bruk.. plast kan man ju torka av.
 
Kaffekassen finns också i lite olika storlekar. Kul grej tycker jag :) Nackdelen är väl att den kanske inte är helt slät i botten ifall en spiller, men du kanske är betydligt mindre klumpig än jag och då är det nog lugnt :D
 
Älskar engagemanget i min viktiga tråd! :up:

Tack snälla för tipsen. Min vita som jag inte har kvar köpte jag på Clas O, de verkar tyvärr inte heller ha kvar den. Däremot ser de ut att ha den pappersliknande som @athena_arabians tipsade om och den gillar jag verkligen, tycker som @Anna och @Petruska om utseendet på den. Skrynklig gammel papperskasse är mycket mer jag än handväskelook och romantiska blommor. Men tack för alla tips verkligen! :D

Rosor matchar mina Realtree-camobyxor så bra ju :D
 

Liknande trådar

Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 723
Senast: Mirre
·
Hästvård Detta kommer bli ett långt inlägg men jag behöver verkligen bolla tankar med Er och höra Era åsikter om min och min hästs situation...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 687
Senast: Magica
·
K
Ridning Jag började rida när jag var 6 år, nu är jag 24. Jag har ridit regelbundet i stort sett hela mitt liv, med undantag för de två senaste...
2 3
Svar
59
· Visningar
8 416
Senast: emlem
·
E
Hästvård Min häst har alltid varit lite speciell, han tycker inte om när det är mycket folk och spring omkring honom, har är sur och vrång runt...
Svar
10
· Visningar
2 726

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp