Kasse till matlådan

Köpte den här! Dock ser den inte bara ut som papper, den ÄR papper. Om än plastad inuti. Vi får se hur länge den håller.

Min höll i ett halvår åtminstone innan björnbärsincidenten, då ofta med ganska tung last ;) Den håller för övrigt bara fint än, det är bara att jag har den som förvaring för andra små käcka påsar på handtaget till köksdörren nu istället ;)
 
Köpte den här! Dock ser den inte bara ut som papper, den ÄR papper. Om än plastad inuti. Vi får se hur länge den håller.
Säg till när den inte håller längre så skickar jag min lunchpåse. Den har förvisso lite blommor på sig men den är i alla fall plastig så det räcker och blir över. Och så har den texten "I bring my own lunch in this bag". Jag har fått den i present, aldrig använt den :)
 
Den har jag (eller ja, hade tills den blev dränkt i björnbärssaft och nu ser ut som om jag har burit likdelar i den) och den är rätt skojig tycker jag i och med att den ser ut som en gammaldags lite skrynklig pappåse :)
Jag ser oändliga möjligheter för den kassen. Bara att trycka på lite text. Varför inte
Fråga inte
Det var fullt i Nybroviken
Han skickade dick-picks


Bara att fylla på listan :up: :) :rofl:
 
Men vänta - handlar detta alltså om en särskild påse att bära lunchlådan i?
Hade aldrig ens slagit mig att man behövt en särskild väska - jag brukar bars knöla ner den i min vanliga väska :o
 
Men vänta - handlar detta alltså om en särskild påse att bära lunchlådan i?
Hade aldrig ens slagit mig att man behövt en särskild väska - jag brukar bars knöla ner den i min vanliga väska :o

Behöver och behöver, man kanske inte bär en väska som rymmer lunch till vardags? Eller så vill man inte ha lunchen fullständigt ihopgeggad som den blir om man svänger runt den. Eller så har man (som jag) haft någon lunchincident med rödbetssoppa över jobbdokumenten.
 
Men vänta - handlar detta alltså om en särskild påse att bära lunchlådan i?
Hade aldrig ens slagit mig att man behövt en särskild väska - jag brukar bars knöla ner den i min vanliga väska :o

Vi har möjlighet att ställa in lunchen i kylskåp, då är det många som ställer in hela matpåsen med bestick och allt det första de gör på morgonen. Det kan ju bli mer än ett mål på en lång dag, då är det ju skönt att ha allt i en påse på ett ställe :)
 
Men vänta - handlar detta alltså om en särskild påse att bära lunchlådan i?
Hade aldrig ens slagit mig att man behövt en särskild väska - jag brukar bars knöla ner den i min vanliga väska :o
I min ryggsäck får matlådan inte plats. Och inte ens om den fick det skulle jag ha den där, ifall den skulle läcka. Det fina med de där speciella kassarna är att de har flat botten, matlådan står stadigt.
 
Men vänta - handlar detta alltså om en särskild påse att bära lunchlådan i?
Hade aldrig ens slagit mig att man behövt en särskild väska - jag brukar bars knöla ner den i min vanliga väska :o
Jag vill ha en påse om den läcker. Samt att den då inte hamnar på snedden eller upp och ner i en väska utan står ordentligt åt rätt håll.
Sen har jag ofta jobbdatorn i ryggväskan så då är en påse i handen lättast. Och då är kassen snyggast och smidigast. De brukar också hålla bra och lätta att skölja ur.
Jag är ett fan!
 
Senast ändrad:
Jag tycker att dessa påsar funkar utmärkt:
sz656c9a.jpg

:D

En systemetpåse använde jag under en tid för matlådan på jobbet. Perfekt storlek så rekommenderar den varmt :up:.
 
Det är typ det enda de där kassarna funkar till också :laugh:
De passar perfekt i min toapapperskorg också, men handlar man aldrig där så får man hålla till godo med påsar med sämre passform ;-) sorry ot

Tråden uppmärksammade mig på att jag oxå behöver ny påse till matlådan, den från Clas o var ju fin :-)
 

Liknande trådar

Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 715
Senast: Mirre
·
Hästvård Detta kommer bli ett långt inlägg men jag behöver verkligen bolla tankar med Er och höra Era åsikter om min och min hästs situation...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 681
Senast: Magica
·
K
Ridning Jag började rida när jag var 6 år, nu är jag 24. Jag har ridit regelbundet i stort sett hela mitt liv, med undantag för de två senaste...
2 3
Svar
59
· Visningar
8 412
Senast: emlem
·
E
Hästvård Min häst har alltid varit lite speciell, han tycker inte om när det är mycket folk och spring omkring honom, har är sur och vrång runt...
Svar
10
· Visningar
2 724

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp