Katten snuttar på hunden

Minerva

Trådstartare
Ha två katt systrar som är född i juli iår. Den ena är väldigt fäst vid hunden jag har, så pass att hon ligger o snuttar på han så fort hon får tillfälle, vilket är ganska ofta. Är detta nått jag ska vara orolig över eller går det över med tiden? Hunden i fråga verkar inte bry sig om att hon snuttar, utan verkar gilla det elle vad man ska säga. Då det är en hanhund så finns det ju inga tuttar att snutta på så hon snuttar han på halsen o han blir självklart alldeles blöt då han är långhårig, men som sagt, ska jag försöka få henne att sluta snutta eller är det ingen fara tror ni?

Sv: Katten snuttar på hunden

Det ær ingen fara! Det ær som med en del barn som har større sugbehov æn andra. Om en kattmamma inte sæger ifrån kan man se stora ungar snutta också men någon gång slutar dom.

De brukar sluta tillslut som sagt, håll koll bara så inte hunden får någon svampinfektion eller så av att bli blöt sådär :idea:

Tack så mkt för svar båda (:
Ska hålla koll på vovven som iofs just för tillfället är rakad :o :p

så gör min kisse ibland också, han älskar min collie och kan ligga i en timme och smaska i hans päls. :p

inget att bry sig om, bara gulligt.

Min kattunge kan också få för sig att snutta på hunden. Hunden ser besvärad ut, men är så himla snäll så hon säger inget men jag tar väck katten.

Liknande trådar

Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började... 2 3
Svar
46
· Visningar
9 903
Senast: Fraegd
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 316
Katthälsa Jag har en katt, en upphittad katt sen 4 år tillbaka. Han var mer död än levande när jag hittade honom och bara skinn och ben...
Svar
8
· Visningar
1 399
Senast: EmmaW
·
Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 202
Senast: Corminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Valp 2025
  • Hönstråden II