Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stackars vÀxten
Ska försöka hitta nÄgon variant med mindre krispiga blad sÄ kanske hon lÄter den vara ifred.
Visa bifogad fil 185836
Alla vÀxter med tunna blad Àr helt körda hÀr ocksÄ (och mina Àr allt annat Àn höjdrÀdda).
IgÄr natt hade jag glömt thaibasilikan framme, den fÄr komma in pÄ nÀtterna Àn sÄ lÀnge. Tugg, tugg...![]()
Jag har bestĂ€llt en ny vattenfontĂ€n till katterna. Det var lĂ€nge sedan jag hade en nu, men eftersom Ălva inte lĂ€ngre Ă€r purung (hon tror att hon Ă€r det) och hon absolut ÀÀÀlskar att dricka vatten ur kranen sĂ„ kĂ€nde jag att det var dags att försöka igen. Nu vĂ€ntar jag otĂ„ligt pĂ„ att den ska komma fram. FörvĂ€ntad leveranstid Ă€r pĂ„ mĂ„ndag.![]()
En PetSafe Drinkwell Pagoda i blÄtt blev det.Vad blev det?
Det sitter ett nĂ€t för inloppet pĂ„ pumpen som man kan ta av och diska. Det fanns inte tidigare, men jag bestĂ€llde ny pump och fick med ett sĂ„nt. JĂ€ttesmidigt!En PetSafe Drinkwell Pagoda i blĂ„tt blev det.Jag tror att "vattenfallen" kommer att bli en hit för Ălva.
Jag funderade pÄ en Miaustore, men avstod av tre anledningar. Ingen fÀrg jag ville ha, lÀngre leveranstid Àn jag var sugen pÄ, och inga filter. Egentligen hade det varit skönt utan filter, men med tanke pÄ mÀngden pÀls Juno gÀller hela tiden sÄ hade en stackars pump gett upp ganska omedelbart utan hjÀlp av filter.![]()
Japp men bara som din, garderob med skjutdörrarNÄgon mer houdini katt som gillar öppna dörrar? Vi har en stor gaderob med skjutdörrar pÄ skenor, som han helst inte ska in i. Men utan bekymmer fÄr in tassen och puttar upp.
Tips pÄ var köpa tung dörrstopp eller nÄtt annat för hÄlla gaderobsdörr stÀngd?![]()
Maja fyller tvÄ idag. Firar med en liten skÄl godis.
Ja, jag tror han Ă€r den enda som verkligen tycker om henneĂr hon och lilleman fortfarande goda vĂ€nner?