Kiera är nu tre år..

A

Ambra

Det känns som att det var förra året jag hämtade den lilla illbattingen:D
Jag visste inte riktigt vad jag ville göra med henne & tänkte mest att det fick ske som det kom! Vi skulle pyssla med det som passade henne, helt enkelt:laugh:
Nu är fröken tre år och tjänstehund (FM), det trodde jag inte när jag hämtade henne:
4199695.jpg

Detta är vi nu:
28997656.jpg


Vi har även tävlat i lydnad och kommer att gå ut i lägre spår i början av oktober:)

Hur har det gått med era föredetta valpar? Hade ni några specifika mål eller blev det som det blev?
Berätta, jag är supernyfiken! Gärna med bilder:D
//C
 
Sv: Kiera är nu tre år..

Åh stort Grattis!!!!:bump:
Fin hon är.


Min pojkslyngel..... Min lilla bruksvovve....
Hahaha, vette fan vad ska jag säga... Räcker det med att vi för bara några dagar sedan beslöt oss bara sådär från 'ingenstans' (Okey efter liite påtryck från kompisar!) att på knappa 5 veckor bli klara för att tävla i... *trumvirvel* Agility!
Vi som aldrig ens sett ett sånt hinder förr typ:rofl:

MEN, jag måste säga, att vi igår körde vårt första seriösa agilitypass och det lilla fanskapet bara äger *Kliar mig i huvudet*.

Fast detta är mest för skojs skull, vi ska egentligen satsa på Rapport och spår.:p

Terroristen då
S1033284.jpg


Terroristen nu, 2 år
IMG_6740.jpg


Fast det är väl säkert såhär folk vill se en Schäfer idag, och inte som ngn agility-fjolla.
Buut, I dont giva a s*it, jag är en trendbrytare!:devil:
DSC_0146-1.jpg


Så min lille skit blev preciiis som jag önskade mig, en riktig allt-i-allo-vovve som äger på allt man ger sig in på, thihi.;)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras En till som har hamnat i träsket med att välja ras... :angel: Har haft flatcoated retriever i 20 år och stormtrivs med rasen och har...
2
Svar
29
· Visningar
4 987
Senast: YorkWann
·
Hundavel & Ras Nu börjar det äntligen vara dags för valpköp! Jag har länge (3 år) letat efter en till tollare, har på dessa år känt att det bara har...
Svar
2
· Visningar
3 754
Senast: Ciindy
·
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 427
Senast: aiquen
·
Ekonomi & Juridik Hej! varnar för låååååångt inlägg men behöver lite "Push" just nu... Har haft ett uppehåll från att vara hästägare på några år men...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
14 697
Senast: fijja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp