Bukefalos 28 år!

Köpa dator

Sv: Köpa dator

Eller om man gillar gamla spel. Eller om man vill köra strategispel. Eller flygsimulatorer. (Alla sorters simulatorer egentligen) Et cetera ad nauseam. Konsoller är inte the be all and end all när det gäller spel.

FF XI finns ju iaf till konsoll, Men jag föreslog just konsoller då de är rejält mkt billigare än en gamingburk och kan kombineras med en billigare dator.
 
Sv: Köpa dator

Och vad ville du ha sagt med det :confused:

Att jag och andra självgående är onormala eller?

Anna-Karin, kvinna, över 40, och bra mycket bättre på att både skruva och handha datorer (och bilar också för den delen) än de flesta manliga individer i bekantskapskretsen. Dessutom kan jag köra bil. :eek:

Ja, för uppenbarligen så måste man ha en egen kuk för att skruva lite med med en liten skruvmejsel och koppla sladdar....
Kan man bygga lego så kan man sätta ihop en dator. Erikgbg klarar ju tydligen av det, så det är inte något svårt.

(Nåja, de flesta i allafall, mitt ex som var grym på allt med motorer,konstruerade egna mojäner och som kunde skruva ihop en veranda på en förmiddag fick ringa och fråga hur man får in en skiva i burken och vad man gjorde sen... Men han led nog av datordyselexi*s*)

Det är något svårare att veta vad som är bäst att sätta i för det ändamålet man vill använda datorn för.
Men det kan man läsa eller fråga sig till om man vill.
 
Senast ändrad:
Sv: Köpa dator

Vore jag ts så skulle jag nog satsa på en billig dator. För att surfa, titta på film, spara foton och tex göra skolarbeten på så duger det mesta billiga som finns på marknaden.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag behöver en ny dator. Velar mellan stationär och laptop. Förutom att surfa behöver jag ha word och excel. 17" skärm som minst på...
2
Svar
34
· Visningar
1 867
Senast: Enya
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 375
Senast: QueenLilith
·
IT & mobiler Jag är i akut behov av att köpa en ny dator då den jag har är gammal och inte helt stabil. Egentligen borde vilken enkel skitdator som...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 548
Senast: Shaggy
·
IT & mobiler Nu behöver jag lite hjälp att tänka. :) Allting har ju plötsligt blivit så väldigt digitalt och jag känner (ve och fasa) att jag inte...
Svar
14
· Visningar
1 263
Senast: EmmaN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp