Läder tips!!

wellingtonFame

Trådstartare
Hej! Jag har en Charles Owen hjälm, hak-läderbanden på den har blivit mörk, nästan brun, det ser inte så fint ut... Jag undrar om det är nåt man kan göra åt det? Använda nån läderputs eller nåt så den fula färgen försvinner, eller iallafall förhindrar att det blir värre.
Blir jätte glad om det är någon som kan hjälpa.
Tack! (:

Sv: Läder tips!!

du kan färga den med risk för att du kommer att få mörka fläckar vid hakan.. :P Du kan dock inte göra den ljusare, bara mörkare. Även olja gör lädret mörkare.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Kristall10
·
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
1 157
L
Mat Hej! Dethär kanske är en konstig fråga men det är ju många här som är bra på mat och sånt så kan iallafall prova att fråga om nån har... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 283
Senast: Trasten
·
L
Kläder & Bli fin Hoppas att ni inte tycker att dethär är jätte dumma frågor. Men jag ska börja en ny skola nästa vecka. Och då vill jag kanske ha lite... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 477
Senast: TeamLundVer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka