Landslagslägret (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
När jag skrev nåt liknande för nåt år sedan (var siare) fick jag en varning för det var en så tydlig hint. :p
då var det kanske inte tillåtet m hintar ;)

Spelandet å vad som är tillåtet el inte samt vad som är vanligt eller inte har förändrat sig med åren. Precis som Lobelia säger så säger numera var å varannan person i lekarna "man ska fundera över natten" "sova på saken" eller "det klarar nog i morgon" det känns mer å mer som folk säger det när de loggar av för natten istället för "nu lägger jag ner för ikväll, vi ses i morgon" ;) :p

För rent krasst - om man säger man ses i morgon så tror ju alla att man är ulv! :D
 
:D
Jo, jag såg den, det var därför min reaktion var som den var på att du blev lynchad. Dock var jag inte på nåt sätt övertygad om att du var siare (då hade jag protesterat mer), utan bara såg möjligheten att du kunde vara det.
Och ändå höll du mig länge som neutral? :D
 
:D
Och ändå höll du mig länge som neutral? :D
Ja, de var mest för att det fanns andra som var så mycket skummare. Sista dagen var du ju hur skum som helst, så jag fattade inte varför du skulle spela så om du var ond. Och var dessutom nojig över att LenaH ändå var ond. Jag ville mest få bort fokus från er två så vi kunde koncentrera oss på Ida och cirkus.
 
då var det kanske inte tillåtet m hintar ;)

Spelandet å vad som är tillåtet el inte samt vad som är vanligt eller inte har förändrat sig med åren. Precis som Lobelia säger så säger numera var å varannan person i lekarna "man ska fundera över natten" "sova på saken" eller "det klarar nog i morgon" det känns mer å mer som folk säger det när de loggar av för natten istället för "nu lägger jag ner för ikväll, vi ses i morgon" ;) :p

För rent krasst - om man säger man ses i morgon så tror ju alla att man är ulv! :D

Nä, alltså jag menade inte att det var fel att jag blev tillsagd, jag menade bara att det är inte ovanligt med såna formuleringar. I en lek med hintar tillåtna borde man dessutom spana mer efter de. ;)
 
Nä, alltså jag menade inte att det var fel att jag blev tillsagd, jag menade bara att det är inte ovanligt med såna formuleringar. I en lek med hintar tillåtna borde man dessutom spana mer efter de. ;)
nä det är inte ovanligt m såna formulering , var å varannan människa gör dem ju som sagt. men hade det varit typ dag 3 så hade jag kanske noterat och funderat över det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 781
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 337
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 934
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 861
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp