Landslagslägret (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förlåt Goda. Jag har verkligen inte haft tid. Jag var tvungen att akut åka med tre katter för vaccination (hade glömt den årliga och jag får hem två kattungar snart och då måste mina vara vaccinerade så jag måste göra om hela grunden tills de kommer)

Jag har inte ens läst ikapp från NattDL Men jag antar att ulvarna försökte käka mig inatt och trodde jag var ängeln

Hoppas det är bra med dig och katterna.

Du behöver inte be om ursäkt.

Din frånvaro påverkade inte heller utgången alls mer än att vi väl hade lite mindre att gå på när det gäller dig än om du varit här.
 
DYGN 1
Madalitso (givmild siare) lynchas
Häxfifflaren fifflar inte
Ängeln skyddar Niyama
Ulvarna käkar Snurrfian (häxfifflare)

DYGN 2
Sookie (bybo) lynchas
Ängeln skyddar Niyama
Ulvarna käkar Lobelia (bybo)

DYGN 3
Paddington (bybo) lynchas
Ängeln skyddar LenaH
Ulvarna försöker käka cirkus (svart superfår)

DYGN 4
LenaH (bybo) lynchas - leken slut

Med förhoppning om att det här stämmer!
 
fast jag skrev om regeln i sig. inte att taktiken användes nu. jag tycker det blir lite bakvänt att ha en regel där man kan gynnas av att låta bli att rösta.

Ja det har du rätt i. Jag tolkar dock inte regeln likadant som du så jag kan inte få det till att en sådan situation är möjllig?
 
nope vi valde att käka dig för att få svar om du var god (= vinst eller fåret:)) Niyama skulle aldrig skydda dig så långt fattade vi ju :D

vet du att jag tog dig som fåret direkt du skrev det om "mammaledigheten" ;)
men sedan fanns det ju vissa som störde det också :cool:

Alltså ursäkta men nu när jag gett er så mycket beröm så vill jag påpeka att det där var väl väldigt dumt? Ni höll ju på att förlora leken på det?
 
jag tyckte min var våldsamt tjusig! Och jag har LL @Artline som bevis för att jag var bergfast övertygad om att du hade en av de tre goda specialrollerna:D innan jag röstade
Som sagt jag har haft en grymt bra lek!!:D
och jag tackar ödmjukast @Paddington för bra samspel :p
:mad:

Jag har undrat hela leken vad goda pysslat med, först hintar @Madalitso jättetydligt om att hon är siaren och blir lynchad, sen får @quarter4ever leva hela leken fast hon är uppenbart ond. :cautious::p
Därför du borde vara med och leka med mig, du förstår iaf mina hintar :D
Paddington var goda lyan fortfarande inne på att det där med tuggleksak var sjukt skumt, så det är ju till och med lite ditt (eller din hästs) fel att jag åkte :angel:
 
Alltså ursäkta men nu när jag gett er så mycket beröm så vill jag påpeka att det där var väl väldigt dumt? Ni höll ju på att förlora leken på det?
ptja - vi valde rätt länge mellan att käka Niyama för att få stilpoäng (:p) eller för att få vinst via om cirkus var god ( eller vetskap att hon var vår kompis ;) ) det var liksom du som rörde ihop det för oss :wtf::heartD blev osäker där igår faktiskt om inte DU var vår kompis:idea:
och Idahoe nojade över att vi skulle vara röjda om vi inte fick till käket - medans jag bara - tja säg aldrig aldrig ibland går det fast det inte borde gå :bump:
 
vassego, kändes som jag kunde bjuda på det efter alla dessa år :angel:

Sedan var det väl inget samspel precis, jag påpekade bara att teorierna om oss inte stämde.....
jag var förvisso efter lite tankearbete rätt övertygad om att du inte var superfåret ;)- enligt exakt de teorier jag anförde i leken - så det passade skitbra att lyncha dig :devil::heart
 
jag var förvisso efter lite tankearbete rätt övertygad om att du inte var superfåret ;)- enligt exakt de teorier jag anförde i leken - så det passade skitbra att lyncha dig :devil::heart
jag var bara glad å bli lynchad, så inget mig emot. Helst hade jag önskat att ni käkat mig tidigare, men det gör ju lyan bara när jag är ond utanför ;)
 
ptja - vi valde rätt länge mellan att käka Niyama för att få stilpoäng (:p) eller för att få vinst via om cirkus var god ( eller vetskap att hon var vår kompis ;) ) det var liksom du som rörde ihop det för oss :wtf::heartD blev osäker där igår faktiskt om inte DU var vår kompis:idea:
och Idahoe nojade över att vi skulle vara röjda om vi inte fick till käket - medans jag bara - tja säg aldrig aldrig ibland går det fast det inte borde gå :bump:

Ni blev det alltså? Det var lite planen :laugh:. Jag vet att det är lätt att bli nojig när en som ulv letar ond utanför lyan så jag tänkte att det var bra om jag försökte vara lite fåraktig även om ni inte trodde på det så kanske ni skulle bli lite osäkra åtminstone. :cool:
 
Därför du borde vara med och leka med mig, du förstår iaf mina hintar :D
Paddington var goda lyan fortfarande inne på att det där med tuggleksak var sjukt skumt, så det är ju till och med lite ditt (eller din hästs) fel att jag åkte :angel:
Du kan väl inte skylla på min lilla oskyldiga häst för att du skriver skumma saker. :meh:

Jag är mest förvånad för att ingen verkade notera din siar-hint ens efter att du dog...
 
Ni blev det alltså? Det var lite planen :laugh:. Jag vet att det är lätt att bli nojig när en som ulv letar ond utanför lyan så jag tänkte att det var bra om jag försökte vara lite fåraktig även om ni inte trodde på det så kanske ni skulle bli lite osäkra åtminstone. :cool:
jodå det lyckades du med :down:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 788
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 341
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 939
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 869
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp