Landslagslägret (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förlåt Goda. Jag har verkligen inte haft tid. Jag var tvungen att akut åka med tre katter för vaccination (hade glömt den årliga och jag får hem två kattungar snart och då måste mina vara vaccinerade så jag måste göra om hela grunden tills de kommer)

Jag har inte ens läst ikapp från NattDL Men jag antar att ulvarna försökte käka mig inatt och trodde jag var ängeln
 
aha, då funkar det ju att som taktik låta bli att rösta.
grejen är att @cirkus och vi INTE haft kontakt - alls- med varandra11 så det tror jag inte alls berodde på det öht - och det var en risk vi tog i lyan att fåret skulle kunna glömma bort sig och följa med
och cirkus kan jag inte i min vildaste fantasi föreställa mig att låta bli att rösta/delta för att vinna- inte hennes pryl liksom!
 
Förlåt Goda. Jag har verkligen inte haft tid. Jag var tvungen att akut åka med tre katter för vaccination (hade glömt den årliga och jag får hem två kattungar snart och då måste mina vara vaccinerade så jag måste göra om hela grunden tills de kommer)

Jag har inte ens läst ikapp från NattDL Men jag antar att ulvarna försökte käka mig inatt och trodde jag var ängeln
Vi velade mellan att käka dig och niyama men valde dig. Trodde dock inte du var ängeln;)
 
aha, då funkar det ju att som taktik låta bli att rösta.
Det är ju ett regelbrott och vi tror inte att spelare medvetet använder sådana som taktik.

Vi testade den här regeln av en anledning. Det är inte säkert det blev jättebra men ibland måste man prova nya grejor. Och då finns det alltid en risk att något måste justeras.

Sammanställning ska vi fixa!
 
grejen är att @cirkus och vi INTE haft kontakt - alls- med varandra11 så det tror jag inte alls berodde på det öht - och det var en risk vi tog i lyan att fåret skulle kunna glömma bort sig och följa med
och cirkus kan jag inte i min vildaste fantasi föreställa mig att låta bli att rösta/delta för att vinna- inte hennes pryl liksom!
nej nej! jag menade inte att @cirkus gjorde det, jag menade ang. regeln i sig att det skulle funka för att den inte ska gälla.
 
Förlåt Goda. Jag har verkligen inte haft tid. Jag var tvungen att akut åka med tre katter för vaccination (hade glömt den årliga och jag får hem två kattungar snart och då måste mina vara vaccinerade så jag måste göra om hela grunden tills de kommer)

Jag har inte ens läst ikapp från NattDL Men jag antar att ulvarna försökte käka mig inatt och trodde jag var ängeln
nope vi valde att käka dig för att få svar om du var god (= vinst eller fåret:)) Niyama skulle aldrig skydda dig så långt fattade vi ju :D

vet du att jag tog dig som fåret direkt du skrev det om "mammaledigheten" ;)
men sedan fanns det ju vissa som störde det också :cool:
 
Återkommer imorgon!

Madalitso - givmild siare
Niyama: ängel
Lobelia - bybo
Snurrfian - Häxfifflaren
glömmerallt - Bybo
Sookie - bybo
LenaH - Bybo
Paddington - bybo


Idahoe - ulv
quarter4ever - Ulv
cirkus - Superfår
 
Förlåt Goda. Jag har verkligen inte haft tid. Jag var tvungen att akut åka med tre katter för vaccination (hade glömt den årliga och jag får hem två kattungar snart och då måste mina vara vaccinerade så jag måste göra om hela grunden tills de kommer)

Jag har inte ens läst ikapp från NattDL Men jag antar att ulvarna försökte käka mig inatt och trodde jag var ängeln
vi vann !!! heja oss och klart katterna går före en lek :heart
 
jag skrev direkt efter cirkus inlägg:*fnissar förtjust hon MÅSTE vara fåret!!"
Sedan så hittade jag så många får att jag seriöst frågade @Artline hur många får de hade i leken egentligen:confused:

i vanlig LL-anda så svarade hon - Ja alla andra är får :devil:
eh och du tänkte att det var en bra idé att försöka äta fåret? jag trodde iofs att ni skulle välja cirkus om hon var god, eftersom jag knappast skulle skydda henne.
 
Ha jag röstade åtminstone på en ulv!! :p men jag blev lite sur när ni käkade mig första natten. Första leken på länge eftersom jag hade stått över tidigare.:rage:
 
Fast under förutsättningen att jag hade haft koll på reglerna(vilket jag brukar ha) så hade det ju inte fungerat så jag tror knappast det var en taktik?
fast jag skrev om regeln i sig. inte att taktiken användes nu. jag tycker det blir lite bakvänt att ha en regel där man kan gynnas av att låta bli att rösta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 790
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 347
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 942
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 873
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp