Bukefalos 28 år!

Malmö Triangeln tågstation till Jan Waldenströms gata (högskolan)

bettysmatte

Trådstartare
Jag ska ner till Malmö Högskola snart. Enligt mina papper ska jag till Jan Waldenströms gata 25 (på sjukhusområdet, står det). Enligt hitta.se ska det vara ca 500 meter mellan Triangelns tågstation och adressen. Det bör väl utan problem gå att ta ett tåg 17:30, om kursen slutar kl 17? Det BORDE ju inte ta mer än max 10 minuter att gå, tänker jag? Någon som har lite koll?
 
Inga problem :) Har du en smartphone kan du använda dig av google maps, det går att ställa in att man promenerar.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 668
Senast: machafuko
·
Skola & Jobb Hej här kommer en liten berättelse I december kom jag på vad jag ville plugga till på Högskolan. Jag är 25 år gammal och de flesta av...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 883
Hästmänniskan Lägger in texten jag har på min hemsida rakt av. Men vill uppmärksamma alla på at vara extra försiktiga. Jag kommer jobba för att få...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
12 815
Senast: syrran
·
Övr. Barn Nu har det blivit lite strul kring bonusbarnet, kring hämtande och lämnande i alla fall. Jag känner mig anklagad för att inte ta ansvar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
14 558
Senast: eyz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp